2010年9月22日

【轉】Freeze反目 借姊妹錢被唱
陳樂榣:就迫死我啦!

2010年9月22日



錢作怪
Freeze反目 借姊妹錢被唱
陳樂榣:就迫死我啦!

Face
2010年09月22日


上水捱罐頭
為慳幾蚊,陳樂榣專登去到上水彩園邨一舊式雜貨鋪買 9蚊一罐嘅平價午餐肉,陳樂榣說:「呢度平幾蚊 o架,是但一餐得啦,午餐肉食麵又得、夾麵包又得呀!」

Freeze整容三嬌個個叫窮,其中陳樂榣( Alley)更有報道話佢借甄穎珊錢唔還,孖住石詠莉一黨數臭姊妹,三嬌因財失義。
但陳樂榣冇錢還其實有苦自己知,要幫老豆還債仲要供細佬讀書,暑假時仲驗到細佬突然白血球過低要搵錢醫,屋漏更兼打大風,搞到陳樂榣要高呼:「就嚟迫死我啦!」

死還死,清咗條數先好喎!

三嬌之一嘅陳樂榣 16歲停學由加拿大返港幫老豆還 700萬炒樓債,除入行時問過老闆蕭定一借過 30萬之外,當年同隊嘅甄穎珊亦主動向 Alley借出 5萬銀幫補生計。


左起:陳樂榣,石詠莉,甄穎珊
Freeze初出道多登台撈算做搵到吓食,三位姊妹感情尚好,不過隨住 o靚模群起, Freeze愈做愈沉,家陣三嬌仲因 5皮嘢反目。《蘋果日報》圖片



陳樂榣細佬身在台灣讀音樂,不幸發現白血球過低,身為家姐的陳樂榣自稱要籌錢畀細佬睇醫生兼買補品補身。

關嘉美:有機會變血癌


陳樂榣話要買補品俾細佬補身,但家庭醫生關嘉美說:「白血球過低是一般由病毒感染,假如長期持續過低,會有機會變成血癌,就算唔係長期,都會影響人體抵抗力,最好都係跟醫生處方食藥啦,亂食補品未必有用!」

諗計度水


借錢
為咗撲水,陳樂榣又去銀行查詢私人貸款,據知 Freeze每月雖有約 10,000蚊底薪兼有薪金證明,但她問清借貸細節後卻憂心忡忡離開。



放袋
去完銀行,陳樂榣再去米蘭站打算放賣 Chanel手袋,職員表示回收價$11,000,不過佢唔知係咪嫌價低,最後冇賣。

鬧爆賤格

可惜近日姊妹情不再,甄穎珊先爆陳樂榣欠債唔還,跟手陳樂榣又話甄穎珊收足利息,據知 Freeze不和,始於上年蕭定一安排陳樂榣拍住黃子華為《我女友係 007》做男女主角配音, Freeze的石詠莉就港女上身唔抵得玩離間,知情者說:「 Sukie(石詠莉)好鍾意搞是非,由《我女友係 007》開始,就係咁同 123(甄穎珊花名)講阿一偏心,戥佢唔抵,覺得 Alley配(音)得唔好,俾佢離間到 Alley差啲唔續約。到今年 Alley教番畫畫,佢哋又夾埋唔就佢排舞時間, 123唱佢好賤格,乜都係有錢先肯做,又話佢擦阿一鞋、又話佢陪老細。最近借錢唔還單嘢爆咗出嚟,好多人都知係邊個講啦。」

上週五( 17日),本刊發現債仔陳樂榣已搬回上水居屋與母親同住,又要去銀行查詢借錢度難關。週一致電陳樂榣,佢話:「我每個月都要用 4分 3人工幫老豆還債同供細佬讀書,暑假我細佬返嚟突然發咗兩個禮拜燒,醫生話佢白血球過低,影響抵抗力所以要食啲補品,家仲未知咩病,突然用多咗錢,我先同佢(甄穎珊)講今期錢遲 10日先還畀佢,點知咁快就有人寫我唔還錢,我已經搬番去上水同阿媽住,諗住慳啲錢啦,發生咁多事,就嚟迫死我啦!」

對於有傳甄穎珊唱佢賤格,陳樂榣說:「我都聽過,不過我唔想知係邊個講囉,總之呢兩個禮拜就會還錢畀佢,無謂再俾人唱啦!」係囉,有借有還上等人呀!

雙嬌反擊句句甘

債仔陳樂榣為還錢諗盡計,其實 Freeze其餘雙嬌都唔好過,石詠莉繼續等運到,而甄穎珊好彩有兩個錢積蓄,可以同朋友夾錢在尖沙咀搞茶餐廳,不過兩位姊妹對於陳樂榣大反擊都唔多滿意,甄穎珊話:「我冇催過佢還錢喎!」石詠莉則說:「邊個唔啱大家心知肚明啦!」


週一( 20日)下午橫風橫雨,不過甄穎珊仍然有落尖沙咀新鋪做捧餐妹,由於新店在試業階段,甄話暫時唔想宣傳:「投資幾多錢唔想講喇,到正式開張先再宣傳啦。」

我冇時間搞呢啲是非囉,搞是非冇飽飯食 o架,上個月我屋企有事,我隨口問吓佢啫,冇諗住催佢呀,我都冇收過佢利息 o架,唔明點解有啲咁嘅報道,有時間不如諗吓點樣照顧屋企人啦。真實對白


Freeze三嬌係得石詠莉未有後路繼續要發星夢,問佢有乜搞作時,佢仍話:「家陣排緊舞囉!」

嘩!又關我事呀?唔好乜都拉我落水喎,我冇眼紅過佢呀,邊個唔啱我唔識講,好多嘢大家心知肚明, 123(甄穎珊)為咗呢件事都好唔開心 o架,總之我覺得欠債還錢就天經地義嘅!真實對白

熱門文章

 
8 の 玩物