2010年9月29日

【轉】司徒瑞祈攣到爆…

2010年9月29日



司徒瑞祈攣到爆
Face
2010年09月29日


呢張相上面加上 JIMMY WATER(司徒瑞祈花名叫阿水,即係 water囉!)鬼咁肉麻。但司徒瑞祈話自己同相中人 Jimmy一啲都唔熟,但男人老狗搭晒膊頭影貼紙相,都好難令人信佢哋冇嘢囉!

FBI星期日晚呢頭先睇完 TVB奀星司徒瑞祈喺《名人廚房》節目開餐,嗰頭喺高登討論區就發現一條名為「移花接木床照」嘅標題,主角正係現年 31歲、曾被揭爛賭又做過港隊飛魚嘅司徒瑞祈同一位男性密友喺 09年影嘅啜面床照,相中阿水瞇晒眼,表情冧到爆。
FBI就喺週一( 27日)搵阿水問佢係咪基,佢見到啲相就好淡定話:「我同 Jimmy(相中人)唔熟喎!唔記得咗邊度影喇!(親密到玩錫面都唔熟?)嗰時我應該瞓緊覺,男仔梗係會玩得親密啲。」
其實出道 6年嘅司徒瑞祈一直同女星零緋聞,冇女友嘅佢又經常被影到同男性朋友出雙入對。佢亦坦白話:「身邊都有唔少 gay friend追自己,但我完全唔過電囉!我淨係鍾意女仔 o架咋!」咁又同男性密友又攬又咀?講唔通喎!


嗰時我應該瞓緊覺!真實對白
本週一,司徒瑞祈一聽見 FBI話發現佢同男性密照,佢即刻飛車撲入壹傳媒大樓向 FBI解釋。


床上啜面
阿水俾同性密友 Jimmy啜面相喺網上惹來唔少討論,有網友指:「好惡心!」佢雖然話自己當時瞓緊覺唔知乜事,但睇落個樣勁冧喎!瞓咗都識笑?





頭黐頭
呢輯相明顯係床上自拍,但司徒瑞祈死口唔認二人關係,仲堅稱唔記得影過呢啲相。



司徒瑞祈入行 6年,零緋聞。不過佢就經常跟男性友人出現,上年就跟圖中呢位戴 cap帽少男去睇 at 17演唱會。《蘋果日報》圖片

熱門文章

 
8 の 玩物