2010年9月22日

【轉】臭口 Barbie 爆亞姐內定黑幕!! ﹝ 有亞姐異獸戰片﹞

2010年9月22日



惹火尤物
嬲到失蹤 臭口 Barbie爆亞姐內定黑幕

Face
2010年09月22日


Barbie參加港姐面試前,曾拍過超激性感照,盡晒 33D巨咪。

今年 5月參加港姐面試,被記者問叫咩名,一句:「我贏咗冠軍先講你知!」而被封為「寸嘴 Barbie」的廖祉甯,雖被 out出局,但一直恨入娛樂圈,捲土再選亞姐,首輪面試寸問記者「你邊間報館,好似敵視我。」衰多錢獲封「臭口 Barbie」。
週日,原本晉身第二輪面試的 Barbie卻玩失蹤,據知她收到風亞姐一早內定 3甲人選,唔甘心陪襯的她嬲到缺席複試。 Barbie唔只「寸」,仲有性格喎!

互動片段

  • 亞姐異獸戰



上週二( 14日)亞姐正式舉行頭輪面試,一如既往,醜爆豬扒、師奶肥茄、國產北姑等應有盡有,最省鏡算係有樣有身材,早前被港姐叮出局的「寸嘴 Barbie」廖祉甯,頭輪即成焦點。當日 25歲 Barbie面對記者提問,依然發揮臭口本色:「我覺得你哋(記者)好似敵視我,我一直好禮貌,唔知點解你哋抽秤我,我係年輕人,諗到乜就講乜!」


自稱恨做明星嘅 Baribe,參選港姐被叮出局後,仍不死心, 6月尾曾約見 Chrissie經理人 Roy,好恨入娛樂圈。



上週參加亞姐首輪面試,影相時仲鬼咁好笑容,但一出聲又得罪記者,最後「寸嘴」升級封為「臭口 Barbie」。



5月參加港姐面試,雖有樣有身材,但據知她因見評判樂易玲時,出言頂撞:「係唔係唔簽約冇得選先?」最後冇得入圍。

頭輪豬扒


女生男相
雖然有對含笑酒凹,但塊面就似八両金起晒角兼冇下巴,唔出聲以為係男人,一樣冇得留低。



長面 Blue姐姐
笑時同兒歌天后 Purple姐姐(李紫昕)一個餅印,仲要豆豉眼加埋個麥當勞叔叔嘴,咁騎呢,唔怪得第一輪面試後已經被 out。《蘋果日報》圖片

面試冇影

Barbie心直口快,不過勝在群妖中最省鏡,自然有份成為週日( 19日)第二輪面試佳麗,點知 Barbie卻臨時甩底影都冇。
其實本刊於 Barbie現身頭輪面試離去後,發現她與友人傾電話時黑面,還狂呻今屆亞姐有黑幕:「唓!都一早內定晒, 3甲人選係邊個一早定啦!唉,好似做陪襯咁!」據知情人士透露:「 Barbie一早收到亞視通知再去第 2輪面試,但面試前一晚, Barbie仲心大心細,一嚟嬲緊亞視內定黑幕;二來唔想咁快着泳衣見人,之後愈諗愈嬲,最後咪玩失蹤囉!」

亞姐異獸戰

亞姐頭輪面試,師奶豬扒多過索女,亞視有見及此,第 2輪面試篩走一打奇形怪狀妖物,搵班國內及海外索佳麗撐場,但當中亦有唔少次貨。


歪面法拉



脹爆雞泡



17歲錢怡
唔只面闊,可以擺圍酒,近睇仲歪面添。
啲朋友話我似法拉,我唔怕被列入豬扒一族!真實對白



18歲黃葵恩
雖有上有下,但塊面真係好似雞泡魚咁脹喎!
我係面闊、脹卜卜,但唔會整容,我勝在笑容好!真實對白

射喱矮腳虎


《蘋果日報》圖片

25歲羅昊昕
唔只射喱,仲係矮腳虎,佢解釋係東方女性嘅特質,佢不如話自己係人獸合一嘅品種啦!
我對眼係鳳眼,唔介意入唔到圍,我志在參與啫!真實對白

乳牛雙嬌

左: 19歲大孖楊晴
右: 19歲細孖楊晶
第 2輪唔少得大波妹充撐吓場面,來自深圳嘅乳牛孖女挺起至少 34D巨乳,二人年紀輕輕已係國際標準舞導師,「材」華出眾。

至省鏡


23歲何丫
5呎 7吋高嘅何丫,修讀卑詩省大學金融系,樣子甜美挾 33C好雙乳嘅佢在溫哥華賽區連奪最上鏡小姐及冠軍等成 6料冠軍,難怪面試當日,得戚到話冇留意對手!

闊面 Baby


17歲萬嘉麗
5呎 7吋高,身形瘦削兼全場最 young嘅萬嘉麗,眼大大樣似女神 Angelababy,惜來自上海只講普通話有啲趕客。

唔認結婚


6月尾 Barbie被揭在金鐘婚姻註冊處,與會計師男友 Chen Min排期註冊結婚,但當時還未有婚期顯示。《蘋果日報》圖片

惹火 Barbie一直是非多,曾拍過裸照的她,就算早前落選港姐後,一樣負面新聞一籮籮。

3個月前被踢爆她與 31歲任職會計師的男友 Chen Min已排期註冊結婚,但按照亞姐的規例,已婚人士不能參選,否則取消資格,玩失蹤兼資格受質疑,亞視製作部高級副總裁葉家寶就話:「我哋仲查緊,如結咗婚一定唔得,而佢( Barbie)本人都唔認,就算佢註咗冊而未簽紙,我哋都當佢未結婚,佢仲有機會 o架。佢通知過我話有私人事,嚟唔到面試,我哋會安排佢再面試 o架!」有冇面試唔重要,最緊要唔係 Barbie所講一早內定啫!

熱門文章

 
8 の 玩物