2010年9月16日

【轉】楊南日傳器官照 蔡慧敏:佢晚晚要搞 ﹝含情慾短訊圖﹞

2010年9月16日



楊南日傳器官照 蔡慧敏:佢晚晚要搞
壹周刊
2010年09月16日




蔡慧敏現身活動,她表示「打野戰」當晚飲得太多酒,其間有對男方行為作出抗拒,同時為失儀及向對方太太道歉。

37F巨乳蔡慧敏,同楊紫瓊細佬楊南日,在公園就地親熱事件曝光後,男主角楊南日上週四(九月九日)來港,被傳媒大包圍時公開同女方劃清界線,強調兩人「冇關係!」,至於女主角蔡慧敏則承認醉酒亂性,公開向楊太道歉!

兩人都堅稱與對方沒有發生過性關係,但上週六(十一日),蔡慧敏搭船去澳門出席婚紗店活動時,在船上與友人講起與楊南日的箇中關係,更一度向對方顯示 iPhone內的短訊,記者發現部分短訊內容超越三級。對整個性愛過程,楊南日形容鉅細無遺,句句入肉,連當時生理反應狀態,亦描寫得繪影繪聲,甚至要求同蔡慧敏互傳裸照,內容淫賤到彈起。



上星期四,楊南日由北京來港,對於傳媒追問野戰事件,他即時黑面,又用手遮擋鏡頭。





事發後,蔡慧敏首度現身,被大批記者包圍追問與楊南日野戰細節。

承認有好感

公園打野戰真人騷,女主角蔡慧敏,上星期六(十一日)於事件曝光後首次公開露面,到澳門出席婚紗店活動,面對傳媒,交代事件。

蔡慧敏於早上九時抵達上環信德中心港澳碼頭,同行還有一名女性友人及外籍男子。上船後,蔡慧敏與女友一直雞啄唔斷,記者坐在後一排,隱約聽到她們的對話,大部分時間都提到 Bobby這個人,而楊南日的英文名,就正正叫 Bobby。

其間,蔡慧敏親口向朋友承認對楊南日有好感,「咁 Bobby真係唔錯嘅,成熟穩重又細心,同埋佢又話自己喺英國大學畢業,做好多生意,同李澤楷、李嘉誠都有生意來往,好似幾本事咁,所以最初對佢幾有好感,最重要係佢同我講話冇老婆,咁我見佢手上冇戴結婚戒指,又咁自由冇王管,梗係信佢冇老婆啦!」

同行的女友問蔡慧敏如何發現楊南日有老婆?「我有個 friend原來識得佢(楊),同佢講開,佢先話俾我知 Bobby有老婆同個仔,仲話佢成日恃住自己係楊紫瓊細佬周圍搵着數,同埋幾年前因為啲商業詐騙被人拉過。跟住我都有問番 Bobby係咪有老婆,佢先肯認,但係佢話老婆唔理佢!」蔡慧敏說。

電話性愛



蔡慧敏在船上與女友人談及楊南日關係,又將 iPhone內短訊給友人睇。




我將我的××從你的胸一路移落你的小腹,再落再落,噢,它進入你××……激烈地騎……品嚐……我猛力地搖晃同騎住你,可以感受到它濕晒,你感受到我的××猛力地在你××摩擦嗎?我細咬你的乳頭,然後撥弄你的××,對對,全部濕透。




親愛的,我已經用 Joey Choi留低 2408(房號)鎖匙。




親愛的當然可以,我們幾時去澳門?我們做激情的愛?超級爆炸我哋先去澳門,繼而在船上做愛就好啦。




我願意,但最好唔好,因為我的妻子會檢查。你傳一張你的裸照給我好嗎?掛念你。




還有我的嘴在你的××上面,用我條脷猛烈地舔舔它,然後你一同時間感覺到我的手指在你××親愛的,我們可以在 18號晚嚟真嗎?愛人將會不停地××舔你。




在楊南日的 MSN顯示圖像,他用了與家姐楊紫瓊的合照。

氹上酒店房

蔡慧敏愈講愈激動,當友人問到她究竟有冇同楊南日發生過性關係,她說:「佢(楊)好想晚晚都要我,但係我哋冇真係做過!」

女友人反應驚訝:「唔會啩?你哋喺公園都咁樣,點會冇做過呀?」實在難以置信到連她的朋友都不信。
「真係冇喎,嗰晚醉到咁點搞到呀,我真係頂唔順要返屋企,返到屋企仲即刻嘔。但係嗰晚之後佢以為我好 open,第二日就係咁要我上去佢酒店房,仲黐線到不停打電話嚟,打到第二朝六、七點,係咁要我去佢酒店。」蔡慧敏說。



打扮性感的蔡慧敏拖住 LV篋同 Dior手袋過澳門工作。




蔡慧敏與同行的鬼佬亦相當好傾。




早前楊南日來港,在 IFC與一男一女傾生意。




楊南日太太知道老公偷食後,大為震怒,提出與老公離婚。

發送器官照

其間蔡慧敏從手袋中攞出 iPhone,展示與楊南日的 MSN對話,在 MSN的頭像相片中,明顯看到楊南日擺放了一張與家姐楊紫瓊的合照,訊息中寫到:「 ok dear i left key already Under 2408 Joey Choi(親愛的,我已經用 Joey Choi(蔡慧敏英文名)留低 2408號房鎖匙)!」

「佢太猴擒啦,正常女仔都接受唔到啦,仲 send埋啲好鹹濕嘅短訊嚟,佢仲話自己諗住我諗到好興奮,成日話自己好有需要,有次食飯嗰陣,佢仲當住成班 friend話自己晚晚都要搞,有日仲 send埋張裸照嚟,淨係影住重要部位,每次見到面都係講關於搞嘢,佢根本唔係有心想發展,淨係想搞嘢!」蔡慧敏說。

手機易洩密



(《忽然 1周》圖片)

名人、藝人為防被偷拍,行事謹慎,不過百密一疏,尤其容易因遺失手提電話,又或情侶反面,以至 SMS內容或通話記錄被公諸於世,洩露私隱。

李澤楷
今年初,李澤楷到墳場拜祭亡母時,被拍下手機上的 wall paper是與 Isabella誕下的長子李長治照片,其間更查看友人 send給他的 SMS寫道:「 R, Bella, Ethan and family-wishing u all a great 2010!」

崔建邦
09年,崔建邦爆出打女友事件,事後女友「中巴」召開記者會,公開兩人的電話短訊,內容包括:「 I miss u so much!」、「我愛你日日抱緊你,手拖手天上飛,永遠快樂常於一起」、「肚仔餓唔餓?」等。





趙彤
霍啟剛搭上 D cup女主播趙彤,二人頻頻相約夜蒲,而趙彤更被拍得在逛超市期間,頻頻拎起電話致電霍啟剛。





四級性愛內容

蔡慧敏一邊講,一邊翻閱 iPhone內的短訊給友人看,發現當中他們經常以「 honey」同「 darling」相稱,有部分短訊內容十分色情,完全將做愛過程描繪得淋漓盡致,深入得有如鹹濕小說內容一樣,句句露骨,字字到肉,其中楊南日寫道:「我將我的××從你的胸一路移落你的小腹,一路再落,直到將××放入你的×內……激烈地騎……品嘗……我猛烈地搖動同騎你,可以感受到濕潤,你亦感受到我的××在你體內衝力磨擦……」情慾內容直逼四級。

經電話顯示屏顯示,大部分都在八月中至九月初之間發出,亦即發生公園野戰之後,其中一個九月發出的短訊,是楊南日要求蔡慧敏 send張裸照給他。



在公園「打野戰」,楊南日已經十分猴擒,扯開蔡慧敏件衫,讓他露出大半個胸部。




楊紫瓊變陣

事件發展至今,據知楊南日曾與太太吵大鑊,楊太更一度要求離婚,所以原本安排好九月九日至十五日在香港傾生意,以及搵蔡慧敏陪玩的楊南日,要提早起程返回馬來西亞向老婆解釋。
至於楊南日的家姐楊紫瓊,其新戲《劍雨》將於今個月底在中國及香港上映,按計劃要開始展開宣傳,但因為細佬搞出桃色新聞,為免被記者追訪,楊紫瓊推翻之前的部署,只肯出席本月廿六日北京及廿九日香港首映。




細佬被爆出醜聞,楊紫瓊一直迴避回應事件。(《蘋果日報》圖片)




楊南日有多瓣生意,他表示與李嘉誠及李澤楷兩父子都有生意來往。(《蘋果日報》圖片)




(《蘋果日報》圖片)

色情男女



過去有不少圈中情侶對話被流出,內容大膽露骨,床技、性事無所不談,甚至令一些唔見得光的關係曝光,令藝人真實一面表露無遺。

佘詩曼、陳浩民
佘詩曼與陳浩民於 02年拍攝電影《情緣汽水機》時撻着,二人在電話中的情慾對話更在網上流傳,女方說:「係生出嚟俾你『 un』呀!」,男方亦回應:「咦……夾腳……夾腳腳」等,二人更以「老公公」,「老婆婆」稱呼對方。




陳伶俐、 Peter
陳伶俐被揭發勾佬,與禿頭情夫 Peter的「偷情對話」曝光,「你以前有冇 foreplay?」、「我 high咗好多次!」、「頭先有欲仙欲死嘅感覺!」,內容相當露骨。




黃長發、三奶
黃長發被踢爆搭上「鞋王」三奶 Karen後,更 send了兩個短訊向「鞋王」示威,「我鍾意佢( Karen)年紀大,經驗好功夫足」、「連套都慳番唔使煩」。

熱門文章

 
8 の 玩物