2010年9月29日

【轉】36歲台女謝金燕  Fing死 MK仔 ﹝有嗶嗶嗶 MV!﹞

2010年9月29日



36歲台女  Fing死 MK仔
Face
2010年09月29日


身高 5呎 7吋嘅台妹謝金燕,有 42吋長腿,所以就算 36歲兼有傳生咗個 12歲大嘅仔,佢仍係唔少台灣網民女神。

早排許志安幫牙刷拍廣告不停重複唱住尖尖尖∼,高登仔又不停惡搞,洗腦攻勢下娘歌都變潮音樂。
尖到最近終有代替品出場,新晉潮歌叫〈嗶嗶嗶〉,由台灣中女所唱,首歌表面似電子 fing頭歌,個台灣妹仲特登用廣東話唱到錯晒音,無啦啦又要提人「老母」,班 MK仔笑到甩轆。
潮歌〈嗶嗶嗶〉兩星期前推出,由台灣 36歲中女謝金燕主唱, MV中見佢狂騷 42吋長腿,搏命跳冇揸流攤之餘,仲以廣東、普通話及台語獻唱,但廣東歌詞完全唔啱音,效果超爆笑,中間又無啦啦加句「誰的老母性感很多人 call」,連阿媽都唱埋。


嗶嗶嗶 MV熱爆
(餓甘野痛利大露日砌塊烙)
我今夜同你帶路一齊快樂
(袖酸屍蚊木的金東 枝優溢淺妙鐘)
就算是盲目的感動只有一千秒鐘
嗶嗶嗶嗶嗶 有你最好


誰的老母 
性感很多人 call
十二點鐘 
擱底夜店流浪
MV上載 YouTube兩星期唔夠,已近 30萬人瀏覽,網友中晒毒話要搵間 D場 fing番轉,又要求〈嗶嗶嗶〉做鈴聲,堅 hit o架!

嗶嗶嗶 MV



做鈴聲


Disco播

森美推介

潮歌喺台灣一出,已經成為當地大熱歌,的士佬、草根食肆同土場地痞 disco日夜狂炸,〈嗶嗶嗶〉由台灣 hit到香港,有網友話要搵間夜場勁 fing,週一森美亦喺商台節目《早霸王》度熱推,而新紮捽碟 DJ Annie G.更說:「新歌入晒腦,我嚟緊返大陸捽碟都會打呢隻歌呀!」
查實謝金燕喺台灣已達阿姐級,就算出新歌亦唔多稀罕做訪問,她只透過助手回覆:「謝謝香港 fans喜歡〈嗶嗶嗶〉,希望有機會來現場唱給大家聽!」係就快呀,等住聽呀喂!


港仔對謝金燕陌生,但佢喺台灣好出名,老豆又係羅志祥偶像豬哥亮(第一代台灣綜藝節目主持)(小圖),吳宗憲都係佢老死!


Hip Hop友撐


DJ Galaxy 易入腦
首歌夠簡單,容易令人記得,特別佢不斷重複嗶嗶嗶叠字,聽到嘅人一定會跟住唱,好成功!



Rapper Mastamic 夠特色
謝金燕其實唱得好 o架,只係啲廣東話全部唔啱音錯晒,不過咁反而成為特色,好有佢自己風格。所以咪 hit得起囉!



Monster Beez成員 Annie G. 捽住撐
我家姐畀我睇個 MV,佢廣東話唱到錯晒超搞笑,不過嗰句嗶嗶嗶就入晒腦,好多 friend都傳個 MV畀我睇,我嚟緊返大陸捽碟都會打呢隻歌 o架!

熱門文章

 
8 の 玩物