2010年9月29日

【轉】趁 Carol 封胸攝位  DaDa E Cup師妹阿旦:我大細胸仲堅! ﹝有片!旦旦泳衣解放!﹞

2010年9月29日



趁 Carol封胸攝位  DaDa E Cup師妹:我大細胸仲堅!
Face
2010年09月29日


32.5\" E Cup阿旦
雖然阿旦暗寸 Carol人氣 keep唔長,不過亦跟足 Carol寫真經典,仲話:「我覺得會有唔同感覺。」擺明挑戰 Carol!

單睇今年「浸大 E神」 Carol楊梓瑤同「百果園 E神」 DaDa陳靜嘅氣勢追住 Chrissie打,就知 E Cup乳模威力勁。
最近浸大 Carol封咪返學變乖女,難得 E神讓位, DaDa師妹鄧伊玲(阿旦)恃住又係 E Cup即剝衫攝位上。為年尾推出嘅寫真率先大解放。
抄 Carol倒奶寫真嘅阿旦為證明冇打假波,仲大爆自己:「我邊大邊細,先係真材實料!」



Carol封咪返學,亦冇打算年底出月曆,想睇 Carol血管乳起碼要到下年暑假。

25歲鄧伊玲(阿旦)唔係模界新人, 20歲已入行嘅佢曾喺唔少雜誌、廣告出現,不過多數賣樣唔晒胸,搞到有 E Cup身材都冇人知,佢話:「唔想淨係做 model,今年想試吓做 artist,咁一定要有新感覺畀大家!」所謂新感覺就係騷佢強勁事業線。

大細 E神


阿旦同港台 DJ阿感拍拖 4年,感情穩定,仲一齊夾份開寵物店,不過今年初已結業。

雖然同 Carol、 DaDa一樣係 E Cup,不過阿旦兩邊胸 size大細不一,佢話:「我都解釋唔到,可能我細個冇打理佢哋(雙乳)啦,又集中用右手打排球,搞到我右邊大過左邊囉!但證明我先係真材實料,唔會有人整大細胸咁傻啩?」

藐爆 Carol

阿旦同百果園 E神 DaDa係老友兼同門姊妹,眼見 DaDa發展不俗,阿旦即叫好友搭路搵施念慈做經理人。上週阿旦為本刊拍照,叫佢扮 Carol寫真甫士,阿旦都冇托手踭,不過就死都唔肯學 Carol玩唧唧冰、滴太陽油。「 Carol今年係爆嘅,但做呢行唔係爆一下 o架!最緊要係 last得耐唔耐囉!」


特大右咪
阿旦話自己大細咪好明顯,一着泳衣就見到,當日所見右邊事業線的確比左邊長好多!



阿旦有大細咪, Carol就血管乳,真係唔知邊個可以 last得耐啲喇!

E Cup彈起

'08齋賣樣
20歲入行,拍過唔少廣告,最有印象係 08年為 Yahoo拍嘅淚眼平面廣告,起碼有大頭靚樣。

'09 E Cup對壘
阿旦同 DaDa陳靜私下係好姊妹,去年 2人仲未簽施念慈時,曾合作為賽馬會拍廣告,二人係同 Cup對手,不過阿旦話:「我同佢唔同類型,唔會爭飯食!」

'10解胸上位
7月做 DaDa師妹後,即打正 E Cup胸攝位。阿旦得 160cm( 5呎 2)高,喺 Starz People做模期間試過因為生得矮,而被當眾奚落。之後返公司喊,佢話:「感覺俾人彈鐘!」


08



09



10

熱門文章

 
8 の 玩物