2010年10月22日

【轉】女同志吧真人騷 藍燕轉性啜爆 TB助手

2010年10月22日



女同志吧真人騷 藍燕轉性啜爆 TB助手
2010年10月22日
忽然一週




摸大髀車輪 2分鐘
當晚「 Secret」全場爆滿,雖然藍燕與 Adam身邊有不少同志客人,但情到濃時一錫不可收拾。記者清楚見到兩人脷疊脷, Adam仲肉緊到出手在藍燕身上狂摸,藍燕咀到露底都唔知,其他客人就當睇戲咁睇足兩分鐘。

曾大爆與導演唐季禮一晚做愛三次嘅國內演員藍燕,自從被唐導演發聲明劃清界線後,不但性情大變,甚至連性取向都變埋。記者發現留港拍《 3D肉蒲團》嘅藍燕,最近喺 Facebook內上載多張與 TB助手嘴對嘴嘅照片,將同性關係大公開。
上周六( 16日)晚,藍燕與該名 TB助手到銅鑼灣同志私竇玩,情到濃時仲激到當眾打「車輪」激咀 2分鐘。難怪藍燕早前拍《 3D肉蒲團》見到對手葉山豪出現生理反應時,曾揚言:「我唔鍾意男人,因為遇到嘅男人都好衰。」睇嚟藍燕受情傷真係好深,搞到要搵女人慰藉。
現年 24歲嘅藍燕來自上海,今年 8月來港拍三級片《 3D肉蒲團》期間,曾向傳媒大爆 06年與唐季禮搭上的性史,仲激到連一晚做幾多次及用咩體位都大膽透露,搞到唐導演要發聲明同佢劃清界線。藍燕其後開記者會,聲淚俱下澄清所講的都是事實,同時亦向唐季禮道歉,事件才得以平息。情傷過後,記者最近於藍燕 Facebook內,發現她上載了多張與 TB助手的親密合照。



又挨又繑
上周六( 16日)晚上 11時許,藍燕與助手 Adam到位於銅鑼灣的同志酒吧「 Secret」消遣。藍燕一坐低就挨實 Adam,隻手仲繑住人㖭!兩人有講有笑,旁若無人。




TB主動出擊
幾杯雞尾酒落肚,兩人愈攬愈實, Adam主動咀藍燕,而藍燕亦非常受落,瞇住眼迎吻。




突然喪喊
啜完一次又一次,藍燕突然酒精上腦不停喪喊, Adam不斷安撫佢同幫佢抹眼淚。無幾耐見藍燕笑番晒, Adam女果然有一手。




High爆孖住走
玩到凌晨 3點幾,藍燕同 Adam拖實離開酒吧, Adam非常有風度為藍燕推門。之後兩人搭同一架的士離開。

唔再相信男人

據知情人士透露,藍燕近月與一名 TB行得好埋,兩人幾乎每個星期六都去銅鑼灣一間同志私竇消遣,「藍燕自從唐季禮件事後,一直都好唔開心,佢唔明點解曾經拍拖唔可以公開。前排佢約班朋友出嚟玩,飲大咗就喊晒話以後唔再相信男人,仲話成日都俾男人呃。冇幾耐佢身邊出現咗一名叫 Adam嘅 TB,睇佢哋又攬又拖,都知係咩關係。佢哋仲成日去同志私竇玩,話喺嗰度玩得放啲喎!」
上周六( 16日)晚上 11時許,藍燕與 TB助手到達銅鑼灣同志酒吧「 Secret」,兩人坐在酒吧一角談心,飲多兩杯愈黐愈實,還情不自禁開始熱吻,錫足兩分鐘先肯停。一直表現陶醉的藍燕唔知受咗咩刺激,突然喊到收唔到聲,要 TB助手安慰佢。待藍燕情緒平伏後,兩人才離開。



都係女仔好啜啲!(設計對白)




《 3D玉蒲團》第一女主角
藍燕(左二)全裸演出三級電影《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》,演男主角葉山豪的太太。片中焦點除了兩位日本 AV女優原紗央莉(左一)及周防雪子(右二)外,還有本地艷星雷凱欣(右一)。

拍牀戲壓力太大



8月喊住道歉
今年 8月,藍燕向雜誌大爆與唐季禮有過一段情,之後唐季禮表示會告她。她即舉行記者會,聲淚俱下向記者舉手發誓從沒說謊,並向受影響的唐季禮鞠躬道歉。《蘋果日報》圖片

本周二( 19日)記者致電藍燕,問她與 TB助手去同志私竇玩樂一事,她表示最近連場肉搏戲壓力太大,情緒低落要借酒澆愁。她說:「那個 T( Tomboy內地稱呼)叫 Adam,是我的助理。我跟她在上海讀書時已經認識,她知道我在香港發生了很多事情,搞得不愉快,所以專誠來香港陪我拍戲。最近拍《 3D肉蒲團》有不少很激的牀戲,壓力很大,心情很難平伏,那晚我喝多了酒, Adam才親我安慰我,我們不是那種關係。」藍燕死口唔認是女同性戀者,記者問她會否從此「轉性」鍾意女仔,她說:「她很細心,又很懂得照顧我,不過我暫時都不會想這些。」
除了同性戀疑雲外,更有傳藍燕在拍《 3D肉蒲團》期間曾失蹤幾日,據知情者透露,「藍燕突然唔見人幾日,之後劇組要佢解釋,佢先話去完汶萊一趟,大家都知咩事啦!」記者問藍燕為何玩失蹤,她詐儍扮懵,企圖蒙混過關:「冇喎!我一直都喺香港,唔知你講幾時。」呢啲藝人,真係唔知邊句真,邊句假。

Facebook揭同性戀情

記者於藍燕 Facebook及微博內,發現多張她與助手 Adam嘅親密合照。相中從兩人不避忌地嘴對嘴,藍燕更以「我親愛的小花花」稱呼助手,兩人關係似乎非比尋常。



的士車廂狂啜




探班合照




會員制私竇
位於銅鑼灣的上樓同志吧「 Secret」,屬同志有名蒲點,酒吧實行會員制,以便男女同志們玩得放心。

熱門文章

 
8 の 玩物