2010年12月9日

【轉】木村乃出書 爆疑似曹格側田淫亂史  4P脫衣舞虐打再上床

2010年12月9日



木村乃出書 爆疑似曹格側田淫亂史  4P脫衣舞虐打再上床
壹週刊
2010年12月09日


我名副其實完唱!

憑住一雙巨乳壓境的日模木村乃,去年靜雞雞在日本出咗本日文自傳《 Party Girl》,大爆來港四年的集郵性史。牽涉入淫亂圈中男主角,在書中被形容為兩位樂壇「天才」,是疑似曹格及側田這對開拖兄弟。書中爆兩男同佢玩脫衣舞,其後跟疑似側田拍拖,又背住男友同疑似曹格偷食。不過最爆嘅係與疑似曹格上完床兼遭虐打,深深不忿的她在書中爆鑊,指他躁狂無品。
除圈中男人,木村乃亦炫耀自己跟圈外男人床技,盡顯性女本色。

酒店大龍鳳

木村乃的性史自傳有提到與本地圈中兩位男歌手有染,加上蒲圈無人不知木村乃跟開拖兄弟,側田及曹格一度過從甚密,是以即使文中兩位圈中男人以揞名匿稱,但形容流行曲男歌手阿 Ken,及 Ken的好兄弟,來自台灣的紅歌手 Bins,明顯是疑似側田及疑似曹格化身。
這對樂壇好兄弟,因著埋同一條褲,而變成襟兄弟。書中第十一章以「兩個天才」為題,提到疑似側田雖先跟木村乃撻着,但最後卻被疑似曹格勾義嫂,犯兄弟大禁。木村乃大爆跟疑似側田是在夜店認識,之後被對方邀請去 party,二人當晚搭上;同晚席間,疑似側田還介紹在台灣走紅的馬來西亞紅歌手,疑似曹格給木村乃認識。
大家酒當水飲, party後的餘興節目,是返酒店玩淫亂遊戲,但在返酒店途中先行熱身。當時,飲大兩杯的疑似曹格,在的士上大唱性器官鹹濕歌刺激官能,至於疑似側田,木村乃在書中爆:「 Ken(疑似側田)叫我教佢講日文,於是我教佢講:『我下面好細!』阿 Ken聽到好興奮,將呢句日文當歌唱。後來到咗酒店,佢兩個喺 lobby大聲唱粗口歌,好多人望住。我同一個女友人,同埋阿 Ken(疑似側田)、 Bins(疑似曹格)飲到好醉,一返酒店房就玩脫衣舞,玩完又叫 room service食,直到天光。」



背田偷曹
木村乃自傳內容爆疑似側田帶她去唱 K,並一心將女友介紹埋俾兄弟疑似曹格識,點知當晚兩個背住疑似側田,眉來眼去有啲 feel。



揮拳互毆
兩個走到馬來西亞偷情,點知飲大兩杯嘅疑似曹格躁火起,將木村乃當係出氣袋,用個頭猛力舂落女方額頭,結果當晚由纏綿變打鬥,兩個在酒房開拖揮拳互毆。



打完大覺瞓
木村乃在書中稱,兩個打到氣喘無晒力之後,終於停手,床頭打交床尾和,當無事發生大瞓同眠。



返房鬥剝
與疑似曹格搭上前,木村乃爆有晚與疑似側田及初相識的疑似曹格夜蒲完意猶未盡,返酒店房兩男兩女繼續玩脫衣舞,成晚鬥剝好淫亂。

偷食完狂躁現形


在書中提到鍾意性感打扮的木村乃,來港發展後,亦常以超低胸裝拍照做宣傳。

文中木村乃稱這對好兄弟後來曾一起出席樂壇頒獎禮,她也是座上客捧場。( 07年,曹格與兄弟側田齊齊出席《全球華語歌曲排行榜頒獎禮》。)木村乃爆疑似側田冧女招數好鬼 cheap,雖然拿手唱情歌冧女,但出手低,只愛把 fans送給他的零食轉贈木村乃,在書中她也忍不住指他離譜。
坦言愛著低胸誘惑男人的木村乃,連男友個兄弟都撻着,在書中十五章,她開始爆跟疑似曹格的偷食經過,與及對方得手後,疑似曹格狂躁症發作,「起初覺得搭上男友嘅朋友係唔道德,所以第一次見面時大家無乜反應。之後我喺香港機場接朋友機撞番阿 Bins(疑似曹格),大家交換電話後就開始咗! Bins(疑似曹格)成日問我鍾唔鍾意佢,佢成日喺內地、台灣、馬來西亞演出好忙。有次佢叫我去馬來西亞搵佢,我執咗好多件 sexy嘅衫入行李。佢安排我住吉隆坡雙子大廈對面最靚嘅酒店,仲俾張信用咭我任碌。不過我哋全程要匿喺酒店房唔出得街,因為出街佢怕俾 fans見到。」


此段文字內容描述,由側田認識曹格後,木村乃跟女友人一行四人在飲大後,齊到酒店房跳脫衣舞。

偷食之旅期間,疑似曹格試過酒後狂性大發。「我跟佢去酒店嘅卡拉 OK玩,其間佢飲大兩杯就同家姐嗌交,嗌嗌吓佢仲 call埋女友嚟,當我無到。我好嬲走返上房,點知 Bins(疑似曹格)撇下女友返上房搵我,我以為佢係嚟氹我,佢雙手捉住我塊面,以為佢想錫我,點知佢一個頭舂埋我個額,我好痛好驚又好嬲,就抱住同佢死過嘅心態還拖,我用頭撞番佢額頭,再左一拳右一拳打佢塊面,打到佢成個跳起,跟住大家用拳頭互毆。」去年初,曹格曾因酒後狂性大發,追打兄弟側田,更因此被指躁狂。

除帽氹上床


木村乃在書中以最多篇幅爆跟疑似曹格的歌手情史,二人上完床互毆的過程亦描述得鉅細無遺。

木村乃文中稱,兩人互毆一輪後,攰到一齊大覺瞓。「佢話家姐只係同佢講錢。佢係明星時充滿自信,但私下卻係一個好自卑的人,因而令他難以自我控制。我哋打完交好攰,就一齊去瞓覺。」
疑似曹格從兄弟手上搶走木村乃,仲可以又錫又打乜都得,相反疑似側田,就要出盡法寶先可以跟她執番劑。雖文中木村乃無提及疑似側田跟她的性史,但整個夜場 Dragon-i的蒲友,無人不知側田如何諗計氹木村乃搞嘢。
一名蒲友爆:「條女話個男嘅有次帶佢返屋企,當時仲係人帽合一,無乜人見過佢禿頭嘅樣,佢突然除帽同木村乃講:『我最秘密嘅,都唔介意除俾你睇,你都要除番啲嘢俾我睇!』木村乃覺得佢啲氹女招太搞笑,所以事後都忍唔住同班蒲友當笑話分享。」

翻撻唔成鬧人


曹格跟側田 07年出席《第七屆全球華語歌曲排行榜頒獎禮》,當晚木村乃也有捧場。

至於疑似曹格,對夠膽還拖嘅木村乃念念不忘,但女方卻嫌他性格火爆,有次他來港約會偷食,便順勢向疑似曹格攤牌講分手。木村乃在書中指稱,疑似曹格起初死,直至發現她食埋自己另一圈外好兄弟 Jason,醋意加翻撻不遂,竟發爛對木村乃喊打喊殺。在書中一七九頁,疑似曹格被形容無品:「我同佢一個喺加拿大嘅老友 Jason一齊,有次我同 Jason喺馬來西亞一間卡拉 OK出席 party,撞番 Bins(疑似曹格),佢見到我同 Jason好愕然,之後拉埋一邊問我仲鍾唔鍾意佢?可唔可以錫啖佢?我拒絕咗!點知佢飲咗兩杯,忽然間企起身當住啲人指住我大叫:『呢個八婆做乜喺度 o架!殺咗佢!』。」


曹格跟老婆吳速玲及兒子張三豐甚少一起出席公眾場合,○九年,一家人齊飛台灣宣傳公益活動。

但情緒不穩的疑似曹格始終死心不息,即時變臉再以深情樣氹木村乃。「佢同我講:『我仲好鍾意你喎!』我話除非你肯公開我,我就肯同你一齊。佢話無可能,我話無得傾。佢又發爛渣,大聲指住我鬧:『點解叫呢啲女人嚟,趕佢走,簡直污染馬來西亞。』佢呢個人黐線,我唔會再見佢。」由愛變恨,書中提及多名男人中,數臭疑似曹格的篇幅佔最多。

巨星都食過


近年側田多數時間留在大陸陪韓籍女友,有意成家立室的他,更計劃明年結婚。

據知木村乃寫這本自傳時,一度有意將○六年初來港時搭上巨星的性史也搬出來當賣書綽頭,不過最後怕有手尾,才把跟巨星性史刪走。蒲友再爆:「當年佢成日同嗰個巨星一齊嚟 Dragon-i玩,成個夜場嘅朋友都知佢哋撻着,聽講男嘅唔理自己件正印,照帶木村乃返屋企見阿媽。木村乃好食得仔,佢仲經常同人講話自己口技有幾勁。」
據知當年木村乃跟少爺占出埠拍攝節目《奸爸 DVD》時,有次放食飯,工作人員問她鍾意玩什麼,點知她當住在場所有人話:「我最鍾意吹!」全場當堂 O晒嘴。


○七年,木村乃在少爺占孭飛的搞笑 DVD做女主角,其中一場戲,她為對方著 bikini泳衣。

來港四年,工作量少之又少的木村乃,近年已在娛圈銷聲匿跡。原來她憑住一副搵食「架生」,終於釣到大水喉,搭上同鄉、時裝品牌 Costume National的老闆。「個日本老闆係有婦之夫,木村乃依家同佢行得好埋,唔使撈,日日行名店,佢周圍同人講退出娛圈,跟男友學做時裝。」知情者說。
記者致電木村乃,她承認自傳是年多前推出,對於在書中爆情史,她直認:「無錯呀!」不過一講到書中描述的有疑似側田同疑似曹格,她變得緊張,拋下一句:「 No!」便收線。

計時炸彈

為保持形象,藝人高度戒備保私隱,尤其有關感情事,但防不勝防,遭身邊人爆料出賣時有發生,無論是多年感情抑或一夜情,一旦反面,也如計時炸彈。

劉德華、俞可欣


跟劉華分手 N年的台灣女星喻可欣,不時將跟劉華的陳年感情史擺上枱, 05年,出書《情海星空——我與劉德華》,將二人拍拖三年「床事」、「婚事」以及泳裝合照曝光。對於前度出書爆他在床上表現得「像一條龍嗷嗷叫」,劉華無奈回應:「一念天堂,一念地獄。」

李麗珍、馬桂燦夫婦


上一代性感女神李麗珍,離婚後又跟當時出名排舞師男友林青峰感情出現問題,於 04年間搵鄰居、著名髮型師馬桂燦夫婦傾心事,傾傾吓竟然變為「三人世界」。本來不介意分一半老公給好姊妹的馬太,突然覺得老公只愛李麗珍一個,於是出書《珍人真事》爆大鑊,第一集有三人同眠、沉淪藥物,以及剪×毛的淫亂生活史,第二集則刊登相關「有人打人」,「粗口手勢」等圖片,開口表明愛李麗珍的馬桂燦承認馬太所言有三成真實。

呂良偉、周海媚、鄺美雲


呂良偉今年推出自傳《路是無限寬廣》,自爆三段婚姻經歷,與第一任老婆周海媚分開,是二人作息時間難以協調,不過雙方再見亦是朋友。跟第二任老婆鄺美雲的八個月的婚姻生活,呂良偉形容是「被逼婚」,指鄺美雲多次向他提出結婚,一次他無意中應承,鄺美雲即透過朋友向傳媒公開婚事,令他「騎虎難下」。 97遇上金融風暴投資失利,再加上婚姻失敗,呂良偉在自傳中形容那是他生命中的「劫」,一個「劫」字,即辣㷫多年來跟他完全沒有來往的鄺美雲,女方指前夫是「無緣人」,亦有指二人離婚後,男方冇俾贍養費,更與第三者介入有關。

豪放性女


現年廿八歲的木村乃,原名中村琉衣( Rui)。身材實得 33B,倒奶效果全靠 nude bra。六歲起,木村乃已立志衝出日本,進軍外國娛圈,為完成志願,她練得一口流利普通話及英語,○七年更曾拿獎學金到廣州的中山大學交流學漢語。經王友良介紹殺入香港,與專玩嘢的組合「艾粒」合作,仲幫佢起藝名木村乃(諧音木瓜奶),因易記易上口一直沿用至今。為爭取出鏡機會,她不時上《獎門人》及《美女廚房》等綜藝節目,因而為港人認識,成為宅男搜圖的熱門之選。

熱門文章

 
8 の 玩物