2010年9月24日

【轉】周圍賒借還俾甄穎珊 陳樂榣:我同佢再冇拖欠

2010年9月24日



周圍賒借還俾甄穎珊 陳樂榣:我同佢再冇拖欠
忽然一周
2010年09月24日


最初陳樂榣表示因受公司壓力而不便回應,其後說到甄穎珊向外唱她,陳就無名火起,最後更公開入數紙證明自己還咗錢。

出道四年的整容三嬌 Freeze最終因財失義,近日陳樂榣被爆借甄穎珊錢唔還。雖然甄穎珊事後澄清二人冇為錢反目,但據知甄近日多次向陳發短訊追對方還錢,加上欠債報道出街,令經常呻窮的陳樂榣最終要周圍問朋友和舊同事借錢,再還錢俾甄穎珊。
周二( 21日),陳樂榣向記者展示入數紙,更眼泛淚光說:「做唔到朋友都算,總之我同佢再冇拖欠!」
整容三嬌 Freeze明年一月便與蕭定一旗下的「一元製作」約滿。已立定決心從良教畫畫的陳樂榣,原來多年前曾向拍檔甄穎珊借了幾萬元,作為供細佬讀書的費用。不過事後有人指陳有錢買衫冇錢還債,兩姊妹最終為錢反目。

承認未按時還錢

本周二( 21日),記者到陳樂榣任職的畫廊訪問她,起初她不願接受訪問,「唔好意思,公司叫過我唔可以再講,總之喺呢件事上我學咗好多嘢,睇清楚好多人。」今次事件爆煲,全因陳樂榣今個月未有按時還錢,她亦承認自己理財不善,並向記者解釋當日向甄穎珊借錢的情況。「數目真係唔講得,我不嬲都要孭起老竇啲舊債,又要供細佬去台灣讀書。嗰時係佢(甄穎珊)主動話借錢俾我,佢話啲錢擺喺銀行冇息收,所以借俾我賺啲利息。我呢個月的確係遲咗還錢俾佢,不過冇諗過件事咁快會通天。」


《蘋果日報》圖片

陳樂榣(左)和甄穎珊出道時搭晒膊頭,以姊妹相稱,怎料最後因財失義。本周甄和石詠莉更飛起陳樂榣出席中秋節活動,甄在活動上擺明有你冇我,她說:「我同佢(陳樂榣)只係 hi bye friend。」


入數紙清楚寫明收款人為甄穎珊的英文名 Yan Wing Shan,總數為一萬五千元,過數日期是本周一( 20日)。不過周三甄穎珊在活動中表示陳仍欠她 5位數。本刊記者致電甄,她即轉口風:「其實佢都真係還晒!」


三嬌賣肉多年,可惜撈極唔起,已落實玩到出年 1月拆夥。恨做歌手的石詠莉續約繼續發明星夢,甄穎珊則轉戰飲食界和朋友夾份賣糖水,而陳樂榣就從良教畫畫。

收追數 SMS


為了代父還債才去整容組成 Freeze的陳樂榣,年初已為自己鋪定後路,在中環和灣仔開班授徒教畫畫,下月更舉行慈善畫展。《 Face》圖片

曾經出手相助的甄穎珊,據知近日忙於搞甜品屋生意而性情大變,經常聯同另一成員石詠莉孤立陳樂榣,更周圍唱陳樂榣離隊唔撈。知情人士說:「甄穎珊經常同老闆蕭定一私自開會,話唔好再簽 Alley(陳樂榣),又同人講話以後啲 job淨係安排俾佢同石詠莉就得。 Alley知道仲點有心機撈落去。」另外甄穎珊為了逼陳樂榣盡早還清債,近日更多次 send「再唔還錢後果自負」等威嚇性的 SMS給陳樂榣。
記者向陳樂榣提及 SMS一事,她說:「我哋最近都係以 SMS聯絡,內容當然唔講得。我都聽過有人話唔需要安排 job俾我,但我覺得呢啲嘢唔係由藝人決定,如果客戶真係咁選擇,我都無話可說。」
對於欠債一事,陳樂榣坦言:「啱啱入咗數俾佢啦,仲用 SMS通知咗佢!我同佢做唔到朋友都算,大家仲係同事。」
記者追問陳樂榣錢從何而來,她解釋自上星期報道出街後,便有不少朋友和舊同事主動慰問,「啲錢我都係借返嚟,唔想件事愈搞愈大。總之我同佢再冇拖欠,做嘢一定會同佢見面,邊有得諗尷唔尷尬。」經記者多次游說下,陳樂榣最終向記者展示兩張櫃員機入數紙,收款人係甄穎珊,款項合共為一萬五千蚊。

熱門文章

 
8 の 玩物