2010年12月12日

【轉】備戰泰拳公開賽 吳浩康禁慾兩個月(有片︰吳浩康祕密練兵!!)

2010年12月12日



備戰泰拳公開賽 吳浩康禁慾兩個月
忽然一週
2010年12月10日


記者現場觀察,吳浩康練習時都毫不欺場,拳拳到肉,打到「啪啪」聲。

27歲的吳浩康( Deep),入行多年,星路平平。 01年於「香港泰拳搏擊爭霸戰」中奪冠的吳浩康,近年重返拳壇,更於灣仔當泰拳私人教練搵銀,徒弟有十個八個。
為了「響朵」,他即將參與 12月 11日的中量級公開拳賽,挑戰散打冠軍。兩個月來地獄式訓練,吳浩康狂減 20磅之餘,亦禁慾備戰,養精蓄銳。他說︰「真係要『禁』(慾) o架!」

互動片段
吳浩康與拿督女莊思敏拍拖 5年,計劃明年底迎娶女友。唱歌事業上發展麻麻,他惟有另謀出路。吳浩康 16歲認識世界級拳手向柏榮,跟住對方練拳。早前,向柏榮鼓勵他轉做泰拳私人教練,並安排他參與公開拳賽,對手則是曾於 08年散打王冠軍徐廣耀。對於今次出賽,吳浩康信心十足︰「同對手實力差唔多,論經驗我就優勝啲。」
吳續說︰「我 11歲開始學打拳,由細到大都有個心結,覺得點解泰拳唔可以好似跆拳道咁,俾人感覺係健康嘅運動,其實泰拳拳手都係運動員,唔係爛仔。師兄向柏榮亦好支持我,希望藉今次比賽,可以推廣呢項運動。」當然,贏了今次拳賽,可以大大提高吳浩康於業內的知名度,為他吸引更多學生。他現教的私人班分為單對單個別教、一對四與團體班,每課一小時,價錢由 1千至萬二不等。


邊佪夠我抽﹙設計對白﹚



女友專踢下體
12月 5日,吳浩康開記招公布將打公開拳賽,吳大爆女友兼徒弟莊思敏練習時曾兩度踢他「咕咕」(下體),莊笑言:「佢叫我踢 o架咋。(你專攻佢下體?)我踢歪咗啫!」

打拳如人生

入行多年,吳浩康經歷不少, 04年的藏毒案令他事業跌落谷底,但打拳卻令他領悟不少人生道理,重新振作。「其實打拳就好似人生咁,有起有跌。雖然入行以來,好多嘢都係我自己攞嚟!但打拳可以訓練我冷靜,每次對打的經驗亦可以累積智慧、意志力同面對困難嘅能耐。打拳唔係衝動嘅人能夠勝任,一拳一腳,唔係用死力就得,要思考,瞬間決定下一步點做、用咩對策。」
為迎戰下周拳賽,吳浩康這兩個多月來地獄式訓練,除了日日跑步練拳,節食減磅外,還跟足職業拳手操練方法,禁慾個多月,留力比賽。他說︰「每日愈早起身愈好,因為要將早餐同晚餐嘅食物份量調轉。黃昏 6點後就唔可以再食嘢,又要戒口,唔可以食太多澱粉質,所以唔夠一個月我已經減咗 20磅。」
拳賽前要禁慾?他說︰「職業拳手都咁做,我唔係好刻意禁,但呢兩個幾月掛住練習,真係冇(親熱)。不過又真係要『禁』(慾) o架!」女友莊思敏話:「我冇所謂喎!(唔見面?)盡量出街囉!唔好喺屋企對住,見面唔係為咗搞嘢嘅!」


起飛腳
為了練踢腳的準繩度,吳每天練踢腳二百下。



練捱打
打泰拳腹部最易中招,所以拳手要練捱打,吳叫師弟企在他肚上,讓他做 sit up,強化腹部肌肉,令其腹部受壓度增強。



倒吊 sit up
呢個倒吊 sit up的動作,是體能與耐力的最佳訓練,每日起碼做一百下。


向柏榮藝人徒弟多

吳浩康同門師兄向柏榮,是香港唯一的世界級拳手,曾奪不少大賽冠軍,包括挑戰者拳王爭霸賽冠軍、 WMC洲拳王金腰帶冠軍等。現為拳館總教練的他,培育出不少香港拳王,亦有不少星級徒弟,當中張家輝、官恩娜、鄧健泓、李詩韻及泳兒等亦曾跟他學拳。
向柏榮評師弟吳浩康︰「識咗 Deep十幾年。佢好有天份,又夠勤力,屬於技術型拳手。佢出拳都好狠好快。至於其他徒弟,令我深刻啲嘅係官恩娜,可能佢有跳舞底,好快上手,女仔嚟講佢打得好唔錯。」


官恩娜(左):「我覺得泰拳可以釋放壓力,仲可以修腰同結實拜拜肉。」



鄧健泓說:「我跟向柏榮練咗半年,學泰拳係諗住強身健體,出賽就唔會,因為好易受傷。」



平日斯斯文文的李詩韻,亦曾跟向柏榮練過泰拳,睇佢揮拳姿勢都有板有眼喎!



吳浩康今次的對手是現任消防員兼 08年散打王徐廣耀,亦是吳浩康師弟,兩人為是次公開賽打壓軸戰。

熱門文章

 
8 の 玩物