2010年11月2日

水戰發曆  32F夾胸濕晒  Caroline:我慣咗真空!

2010年11月2日



水戰發曆  32F夾胸濕晒  Caroline:我慣咗真空!
2010年11月03日
Face




由夜晚 10點影到深夜, Caroline玩水 look雖然影得靚,但真空上陣嘅佢不敵 22度水溫加風,最後病足 4日,真陰功!

寫真書戰一過, o靚模熱潮亦減退,去到年尾,輪到出月曆再搶宅男錢。
咪以為寫真內容算最激,年尾的月曆大戰,各 o靚模更加去盡,率先有百果園 DaDa(陳靜) lace透奶及輕紗床照,而合組半年嘅 Donut喺月曆戰中就決定分拆上市 1開 3。最高胸模 Caroline(朱裕琳)單飛搏盡,半裸又水戰,大騷 32F水滴巨胸。 Caroline仲暗彈 DaDa靠托谷胸,佢自豪咁話:「我慣咗真空!」
剛剛 23歲又離奇高咗 2cm,只差 1cm就 6呎嘅最高胸模 Caroline,早前一連兩日為 11月中出爐嘅月曆通頂拍攝,玩完半裸再落水。



今年 4月,身材超 fit嘅 Caroline連同 Donut往菲律賓拍寫真,自稱冇做運動嘅佢話:「我平時鍾意食豆類同菜,少食肉可能係唔過肥嘅原因。」




喺內地行開天橋嘅 Caroline對盡晒身材毫不吝嗇,亦冇要求中場休息,十分專業。

主動全裸

話晒第一次出月曆,擁 32F、 23、 34黃金比例嘅 Caroline當然剝到盡,預咗全裸嘅佢,第一日拍攝期間就主動要求全裸:「本身個 shot都已經只係用手掩胸,但我見條內褲邊咁粗,怕會現出嚟,咁我咪問攝影師唔要內褲效果會唔會好啲囉!攝影師話唔使去到咁盡,先冇全裸咋,喺我角度好小事,行騷後台換衫,個個都赤條條 o架啦!」



踩 DaDa矮
雖然同 DaDa一樣 11月出月曆,但 Caroline就未當 DaDa係對手:「佢係平面 model,我差 1cm就 6呎,唔同 type嘅。」




想做熊黛林
原來 Caroline嘅初步目標,係城嫂熊黛林,佢話:「論年齡、身材同身高我應該優勝過佢,我同佢一樣由內地嚟香港發展,希望都可以有佢咁多機會啦!」

Donut一開三

7月書展一齊出寫真嘅 Donut, 11月出嘅月曆 6女分拆成 3本。 Caroline同 Ar Yu單飛肯搏肯露,前者玩型格、後者靠夾吸引宅男, Rainbow、 Irene屬中度性感, Vilian同 Sweet就走清純路線。 3本月曆統一售價$88,每本都有 13頁,宅男小心睇日曆睇到流鼻血。



Rainbow拖 3師妹
月曆中 Rainbow加埋 Irene半裸上陣,而年紀最細嘅 Vilian同埋 Sweet就齋 sell靚樣密實示人。




單飛半裸典床
化妝整到似 G奶蔡依林嘅 Ar Yu,處女出年曆亦搏命半裸谷 33D巨胸。




濕身玩水
Caroline就走 high fashion路線,造型有型有格亦有半裸濕身等 sexy相。

出曆水戰

拍攝第二日,由室內影到室外泳池,明知半夜要落水, Caroline預先食定感冒藥打底, Caroline話:「嗰晚 10點幾先開始落水,影足個半鐘,工作人員就用塊板托住我喺水面,半個身浸水、半個身食風,影影吓仲唔覺意有生理反應凸晒點,好彩經理人喺度,叫我貼番乳貼。仲有佢哋話水溫得 22度,我食咗藥打底都病足 4日,不過都係值得嘅!之前 Donut嘅活動我好少出席,因為未搞好香港工作證同未畢業 miss咗好多 job,家每 3個月返去廣州就可以返嚟做嘢。我想做到阿 Lynn(熊黛林)咁,公認嘅天橋 model,有天王男友都 ok!」

明彈 DaDa墮

11月中出月曆唔只 Donut,仲有玩透視嘅百果園 E神 DaDa,對於敵方,一向爽直嘅 Caroline就好見血咁話:「如果後生叫 o靚模,咁我得 23歲,喺 o靚模界別應該亦係最高嗰個,仲有我唔會用缽仔糕同胸墊,就算乳貼都少用,我慣咗真空,(有冇睇過 DaDa月曆相?)睇《 FACE》見過佢張透視相,有啲衫唔係個個 carry到,同埋佢個胸形唔係咁靚,好似係上咗年紀先會咁墮,佢幾多歲呀?」扮儍更更暗寸對手,撩打格。

半裸對撼
21歲 Irene(許麗燕)


35C, 25, 35
一出道就影寫真,月曆亦肯搏玩半裸,可愛妹 Irene說話原來好老正:「只要唔露 3點,用手揞住我都接受,我對呢行好有期望,有機會我會盡量去試。」





18歲 Rainbow(胡心諾)

32B, 24, 32
上年孖住 Lavina出月曆嘅 Rainbow,月曆滯銷搞到 Lavina同經理人反目,以為公司唔出糧,今年 Rainbow以師姐身份與另外 3位師妹同出一本月曆, Rainbow賣口乖話:「同佢哋做嘢好開心,今年一定好賣過上年。」





18歲 Vilian(劉瑋欣)



32B, 24, 32
有份出月曆嘅 Vilian,早前被本刊發現同波鞋街王子拍拖,仲包食包接送,新聞一出男方即刻走人, Vilian話:「個個都以為我賺錢買花戴,但其實我係自己搵自己食,靠男人唔穩陣。」




現時只有 17歲嘅 Sweet(左)焗走清純路線, Sweet話:「純情路線幾啱我,因為我份人唔複雜。」
Baby出曆到澳洲
除咗 Donut 1開 3,百果園 DaDa(陳靜)就玩盡 52 look,之後再拖埋 Jacso model班師姐妹再玩 cosplay出一本大堆頭月曆。 o靚模鼻祖 Angelababy(楊穎)就和同公司 Style師姐妹嗰本,遠赴澳洲 sell高貴靚人靚景,明顯高一班。

Style無敵靚景



賣點: Sell澳洲黃金海岸、布里斯班等靚人靚景,有 Baby加未來城嫂熊黛林等 10位 models,集高貴、 sexy於一本。
推出日期: 12月
售價:未定
頁數:未定
拍攝地點:澳洲

DaDa 52 look



賣點:月曆變週曆,每週一個 look,內衣、泳衣、半裸透晒兼 cosplay。
推出日期: 11月尾
售價:暫定$118
頁數: 53頁
拍攝地點:台灣墾丁

Jacso 10女變身



賣點:由 DaDa孭飛,加埋其餘 9位師妹,如 Liz、 Ivy和阿旦等,分別扮演女僕、歌女、廚師等玩 cosplay又懷舊。
推出日期: 11月尾
售價:$68
頁數: 13頁
拍攝地點:香港一懷舊會所

熱門文章

 
8 の 玩物