2010年11月23日

【轉】潛入金馬慶功 P 阮經天濕啜磨爆(有片!!)

2010年11月23日



潛入金馬慶功 P 阮經天濕啜磨爆
2010年11月24日
Face

磨大髀
緊張咗幾日,阮經天出席私人慶祝 party時顯得超 high,狂煲煙兼與在場正妹玩,女友許瑋甯就坐喺佢大髀,好有夜場 feel。

上週六( 20日)晚,「第 47屆金馬獎」喺台灣桃園舉行,之前被視為得獎大熱的謝霆鋒、湯唯和張艾嘉全部落選。
反而台劇一哥阮經天(小天),憑《艋舺》飾演和尚一角,以黑馬姿態擊敗另一勁敵《十月圍城》的內地戲王王學圻封帝,當然小天索模女友許瑋甯都有到場撐男友,冧爆話:「如果小天得獎,他想要什麼都可以」。
以為女友吹吓水,小天當晚拉大隊到私竇慶祝,本刊獨家潛入私 P,發現 high爆小天食煙隊酒兼同女友磨大髀。玩得咁 open,女友真係兌現承諾喎!


今屆「金馬獎」大熱如謝霆鋒、湯唯、張艾嘉和張靜初等紅星全部落馬,剩番阮經天憑電影《艋舺》獲封影帝,一人獨撐金馬,成為中港台傳媒報道焦點。

喊到豬頭


女友高調與小天影帝碰杯祝賀,問到會否考慮以情侶檔合作,二人大方回答唔介意,夫妻檔搵真銀,夠綽頭, why not?

話晒 28歲仔第一次擔正男主角就初嘗影帝,試過窮到連水費、電費都冇錢交的小天,得獎後忍唔住開心到喊,又忍唔住連環多謝索模女友許瑋甯。小天說:「瑋甯給我非常大的力量,不論是我有是非、還是我有麻煩、還是我有低潮的時候、還是在我身體上有勞累,她都給我很大的支撐跟支持。」頒獎禮過後小天隨即到《艋舺》的慶功宴,女友許瑋甯就做跟得夫人到場賀男友,雖然中港台記者要求小天與女友祝酒時合巹交杯兼互咀慶祝,可惜都遭小天拒絕,甜蜜點到即止。

夜場放肆

大約凌晨兩點,女友許瑋甯換上窄身牛仔褲加低胸吊帶衫,先到忠孝東路 Primo夜店準備,十分鐘後小天亦換埋便服加鴨嘴帽會合,原來一眾圈內外朋友及女友已 book定枱為小天贈興,其間小天一到場大班朋友鼓掌及大叫金馬影帝,有人醒目即為小天點煙,小天亦立即坐正兩位性感正妹旁邊不斷咬耳仔,席間亦有不少索模上前恭賀,難得女友許瑋甯亦相當識做,未有上前打擾影帝男友雅興。
之前在記者鏡頭前,小天死都唔肯同女友咀嘴,但到慶功 P就大解放,二人主動打茄輪冇托手踭,足足錫咗成分鐘,在場過百老死即時 high爆尖叫,一個靚女一個事業有成做埋影帝,打個茄輪祝賀攞影帝啫!女 fans唔會嬲嘅!


獨家 P圖 攬正妹
雖然女友在場,但小天(黃圈)少理,不斷同旁邊正妹咬耳仔,其間更攬到實,女友許瑋甯(箭嘴)就識做當睇唔到。



專人點
爽呀!(真實對白)
一到派對,老死即上前為出爐影帝點煙祝賀,小天就回一句:「爽呀!」頂咗一日煙癮可以歎番支,難得有人服侍埋,確實享受!



茄輪助興
小天酒量唔錯,全場走勻與朋友互隊慶祝,之後就在眾人要求下與女友打茄輪(黃圈),朋友掌聲未停,二人繼續錫,十足婚宴新人一樣咁 sweet!

小天感動喊


F:現在得獎,怎樣答謝女友?
阮:我想說許瑋甯給我非常大的力量,不論是在我有是非、麻煩、低潮時,她都給我很大支撐跟支持,好感謝她!
F:女友說你得獎她什麼都願意給,那你想要什麼?
阮:其實沒有想過,可能是讓我們有一個好好的假期休息,享受一下吧!

女友情深撐

F:你家人有沒有見過小天?
許:有,我爸爸媽媽都好喜歡他。他們看電視直播知道得獎馬上打電話給我代為祝賀!
F:男朋友得獎你會送什麼給他?
許:其實我還沒想到,如果小天得獎,他想要什麼都可以。
F:現在小天事業有成,你會有結婚的打算嗎?
許:沒有那麼快啦!現在才是他事業起步,結婚的事再說吧,不用擔心我!




小天與許瑋甯多次拍到出入住所,二人同居已是公開新聞,二人亦唔介意任影唔嬲。

金馬驗衣 台女唔谷胸

話晒「金馬獎」係台灣演藝界大 function,中港台女藝人當然着到行一行出席,不過班台星冇好似台慶花旦咁一味谷大胸,反而走穩陣路線,名設計師 Walter Ma仲激讚林志玲着得好正身材優點盡現,各位花旦又不妨參考吓!

林志玲身形最 fit( GOOD)


最好睇,始終係 model出身,條裙顯出佢身形,上身同腿比例好特別,但係嫌少咗以前 model氣質。
95萬台幣 Valentino黑色長裙、 Damiani 700萬台幣鑽石耳環配約 55萬台幣的浪琴鑽表。
任頒獎嘉賓的林志玲,被主持小 S玩指佢長腿係電腦修改,女神即攞起長裙騷美腿,證明正貨全無加工,畫面超誘人。

小 S蛋撻頭仲型( GOOD)


套衫好啱佢,好在小 S好 fit先着到,其實佢個頭可以試吓男仔蛋撻頭,分界仲型啲。
C.H.Wedding白色長裙 32萬台幣、 VCA鑽戒總值約 2千萬台幣。

蕭亞軒又肥又矮( BAD)


雖然黑色會顯得人瘦,但係佢條裙 size唔 fit佢,加上啲褶紋,本來已經唔高嘅 Alva睇落肥咗同矮咗好多。
Vivienne Westwood黑色連身裙

李冰冰裙唔啱身( BAD)


條裙太長啦,始終呢啲裙以外國人 size造,所以未必適合亞洲人,其實佢賺咁多,點解唔自己造一條啱身呢?
Armani Prive藍色長裙、伯爵藍寶石鑽戒,約值 3千萬台幣。

張靜初花裙太娘( BAD)


佢條 one piece裙,花太 lady、 over得滯,有啲娘,如果揀 L.V.有啲款有暗花,會時代感好多。
Dolce& Gabbana花花裙、鑽飾約值 2千萬人民幣。

霆鋒 chok極都輸

霆鋒以《十月圍城》飾演拉車仔入圍男配角,賽前被視為大熱,可惜最終輸畀台灣甘草演員吳朋奉的《父後七日》,但係佢賽前勁有信心,頒獎禮當日佢齋着件 BV西裝褸、裏面唔着衫、戴埋黑超四哥上身行紅地毯,被問到自己有冇信心,佢就再 chok住咁話:「我平常心啦,太太(張栢芝)喺大陸拍緊戲唔得閒嚟,但係佢對我好有信心,都祝福我,(咁你自己有冇信心呢?)一陣你咪知囉!」答都答得超 chok。


霆鋒除咗行紅地氈似四哥上身,臨出發前佢亦於助手的微博內放上於酒店房內自拍相打氣,不過都係衰收尾,輸畀台灣幫。



賽前霆鋒視為男配角大熱,有機三連霸,臨公布結果前,小 S寸佢有着衫,霆鋒則回敬一句你不是要了小天嗎?(之前小天搞笑說得獎會將身體交給小 S)霆鋒以為好風趣,結果全場冇人識笑。

熱門文章

 
8 の 玩物