2010年11月5日

【轉】周秀娜 女神真身

2010年11月5日



周秀娜 女神真身
2010年11月04日
壹週刊




巨乳女神

周秀娜初出道,全名叫「翻版樂基兒」,今時今日有名有姓做埋 o靚界女神,至勝在於心口有 cup數肯搏又肯剝,不過時光倒流未紅時,仲做緊啤酒妹兼龍友 model嘅娜姐,平面方角包包面,一望無際赤鱲角心口,女神真身通通都係呃人!
娜姐以前原來做過啤酒妹,職業其實無分貴賤,只係唔明白,平日 big爆心口嘅娜姐,著住件嘉士伯 lowcut,點解心口啲英文字冇變形?



走晒樣
佢係邊個?其實我同你諗法一樣,點解會係周秀娜!




C cup縮水




瘦身,可以減走面上多餘脂肪,不過娜姐唔只踢走包包面,鼻樑仲離奇地增高,呢個奇景,最近先出現。




增高鼻

搏殺期



08年開始俾人叫做「翻版樂基兒」,試過同正版一齊出席活動,當時娜姐仲未紅,未滴牙膏未出攬枕,所以要著比堅尼搏出位,當時樂基兒好同情娜姐:「 I feel bad for her(我替佢難受),似我唔係咁好,佢比我更 sweet更 cute。」

陳嘉容希望工程

係女人都貪靚,最緊要適可而止,陳嘉容正正係最佳反面教材,用超過 10年時間局部性改造,以為冇人發覺,其實自己呃自己!




原裝
1997年︰啱啱入行做 model,俾黎明睇中拍和記電訊廣告,當年陳嘉容仲係扁口扁面。




升級
2005年︰出現雙眼皮,不過個鼻仲未夠高,塊面未係好尖,一句講晒未夠完美囉!(《蘋果日報》圖片)




完工
2010年︰完美巴掌面,陳嘉容改造希望工程,終於順利完成!

周汶錡破舊立新

講完又講講極都係冇整容,只係化妝問題角度問題我對眼有問題,周汶錡有冇後天加工?你話呢呵!



超模重新
2000年︰大家請用雪亮嘅眼睛,指出以下兩張相不同之處,講明先,答中冇獎!(《忽然 1周》圖片)




2010年(《蘋果日報》圖片)




凹凸有序
睇完正面,嚟多張大側面,同一個人,同一個角度,我冇說話好講!

熱門文章

 
8 の 玩物