2010年11月23日

【轉】400萬摸頂買樓  21歲 DaDa:我發誓冇佬包

2010年11月23日



400萬摸頂買樓  21歲 DaDa:我發誓冇佬包
2010年11月24日
Face

DaDa個人月曆本週二( 23日)面世,共有 52張造型:「今次真係大膽,不過最緊要靚,同埋唔可以過自己底線囉!」

財爺出招打擊炒樓,有人歡喜有人愁,今年 o靚模界代表人物陳靜就係受害人,上週初先入市做西九四小龍業主,週末就被財爺擊中,新居實冧價!
出道一年、年僅 21歲,已經做泓景臺 700呎 400萬單位業主, DaDa力抗飯局傳聞,聲稱每分每毫都係血汗錢:「我發誓冇富豪照顧我!」


未來為拍護膚廣告形象會回復清純, DaDa話個人月曆分分鐘係自己性感最後一次。

有百果園 E神之稱的 DaDa,模齡僅僅兩年,年中至話心願係在新界買到 100萬唐樓,不到半年,就話睇中西九四小龍 400萬單位,超額完成 4倍, o靚模搵錢能力奇高,難怪富豪 o靚模飯局傳聞此起彼落。

唔靠男人

一聽富豪包養傳聞, DaDa反應頗大:「絕對冇囉,我三成首期係媽咪幫咗我三分一 o架,而呢個暑假寫真、出席活動、代言工作不斷,我好幸運真係搵到首期。不過買完已經清晒袋,未來要努力供樓至得!其實我層樓純屬自住,又係山景,樓價上落應該唔大,希望唔會被政府措施影響啦!呢層樓對我真係人生一個里程碑,我一定唔會攞嚟炒囉!最近好奇怪,聖誕前特別多好朋友分手,個個都係因為男朋友花心,所以話男人信唔過,女仔都係要靠自己!」


舊租港景峯
由租樓變買樓, DaDa話用盡積蓄:「之前租樓萬幾蚊,家供都係萬幾,仲抵!不過清袋咁滯,冇乜錢剩嚟裝修!」



新買泓景臺
上星期初, DaDa畀咗幾萬蚊細訂,首次置業就碰釘,不過佢死撐話:「媽咪話樓價應該冇影響喎!」《壹週刊》圖片



狂接 job
連接《宅男總動員》同《潮性辦公室》兩部電影, DaDa最新目標係進軍影壇:「寫真集 2011年應該係最後一本,我都要增值自己全面發展。」《蘋果日報》圖片



完成手頭上的電影和 Online Game廣告拍攝後, DaDa將會衝出香港:「 Celia(施念慈)幫我安排緊日本同台灣、內地嘅工作,家我首要任務係學日文同普通話。」《蘋果日報》圖片

熱門文章

 
8 の 玩物