2010年12月16日

【轉】少年食神變騙神 食埋高海寧

2010年12月16日



少年食神變騙神 食埋高海寧
壹週刊
2010年12月16日


我節目叫食完唱通街!(設計對白)
所以我賴嘢!(設計對白)

為無綫主持《為食一條街》、外號「少年食神」的 Michael(林澄光),憑住肥頭耷耳外形,及一副識食格,成功入屋。不過鏡頭前人見人愛兼相識滿天下的他,在朋友眼中卻另有真相。「少年食神」唔單只識食,更憑三寸不爛之舌,專呃老友錢,唔熟唔食,受害名單中包括跟他 friend過打 band的森美,十萬蚊血汗錢幾乎血本無歸!
「少年食神」原來係「少年騙神」,《為食一條街》的 Michael,更加出名「完唱」。據知他最愛吹噓自己食盡城中女星,其中晚晚陪佢周圍搵嘢食的拍檔高海寧,亦慘被 Michael唱為速食「便當」。

扮富豪追女

「少年食神」 Michael唔單只晚晚在鏡頭前自認識食,鏡頭後更愛向朋友炫耀自己食盡無數女星,凡跟他交往過的異性,全都成為他口中的速食「便當」。而最新金榜題名的,包括 36D無綫新咪神高海寧。
追女平常事,但視女如食店一樣完唱就認真「無品」,據知連少爺占同 Donald都睇唔過眼,早前幫《為食一條街》做嘉賓,兩個故意在鏡頭前「求證」 Michael。少爺占同 Donald齊質問:「聽講你之前帶高海寧去美國食嘢!」擺明玩嘢,吹水天下無敵的 Michael當堂打個突,繼而扮聾過骨,反而被食神 Michael背後唱爆的高海寧卻懵然不知,仲傻頭傻腦猛咁問:「講咩呀?」
據知在《為食一條街》開拍初期,食神 Michael確實對咪神生螆貓入眼,繼而使出追女吹噓招,討高海寧歡心。
Michael身邊友人爆料:「佢早排溝高海寧,又係用埋同一條橋,同人講佢好多部車,話送部俾高海寧,查實啲車係佢堂阿哥。有次車住高海寧途經大坑道,又話嗰頭好多樓係佢老豆剩落。其實佢只係得何文田俊民苑一個居屋單位,好多女知佢充闊佬之後掉頭走,佢可以厚面皮到同我哋講食咗邊個邊個,最近又話食咗高海寧,仲唱到好易食。」未摸清「少年騙神」真面目的高海寧,近日在微博大晒親手做給 Michael的蛋糕,顯然中晒計。


據知少年食神 Michael唱高海寧一事,傳到少爺占及 Donald耳中,早前他倆上其飲食節目擺明玩嘢,在鏡頭前忽然問 Michael係咪帶高海寧出埠,暗示佢係咪食咗人!



轉過頭 Michael當住兩個嘉賓氹高海寧,話有邊個男人唔鍾意佢,搞到女嘅鬼咁冧,但睇穿 Michael溝女屎橋嘅 Donald就忍唔住偷笑!



愛吹噓又識冧人的 Michael,將拍檔高海寧氹得鬼咁開心,就算拍罷飲食節目,仍愛孖住 Michael去覓食及接受訪問,不知對方在背後對她完唱。



早前森美答允 Michael之邀,在他的飲食節目亮相。表面上仍是朋友的他們,據知私下因呃錢傳聞,令森美對食神 Michael心存介蒂。

收回冧女車牌

唔止無口德,食神 Michael更有鋪追女不遂,強行收回冧女禮物劣行。據知年多前,他一度力追梁敏儀,除每日至少一 call,還使出強項,帶她飲飲食食討歡心,吹噓在元朗擁有過百部車的他,更送上至愛的幸運車牌給梁敏儀。知情者說:「佢追梁敏儀時,送咗個 lucky車牌 CD1009俾佢,但千零蚊轉名費都側側膊唔俾。後來追極唔到手,兩個月後就話攞番個牌。」
事後記者致電梁敏儀,她承認收回車牌一事,她說:「佢之前係話俾我,不過轉頭話要俾朋友用,咁咪俾番佢囉!(聽講係因溝不遂收番?)朋友啫,不過我哋而家無聯絡!」


Michael曾將佢嘅 lucky車牌 CD1009當禮物送俾追緊嘅梁敏儀,但之後因失手食唔到入口,即向梁敏儀攞番車牌,掛回自己仿古董車上。上週這個回收溝女車牌曾出現他的飲食節目中。(《忽然 1周》圖片)



森美縮沙拒合股


森美得知少年食神係騙神後, Michael雖全數俾番晒對方,但未幾 Michael就沒跟森美一起主持商台節目。

食女「無品」,更當朋友係「羊牯」。據知兩年前 Michael經 EO2認識商台主持森美,從此努力碼實大碼頭,後來森美安排他在逢星期六晚開咪主持吹水節目《公子會》。獲森美信任後, Michael開始使出伎倆,向對方吹噓郭富城、葛民輝熱捧的灣仔王子酒店東來居火鍋店,他是大老闆之一,氹森美注資十萬入股,實情他只佔火鍋店百分之五股份,屬掛名股東。直至數月前森美才發現真相,加上收到風 Michael有呃錢前科,森美即打退堂鼓,搵 Michael面對面講數要求退股。知情者說:「森美聽到 Michael呃人嘅事,即刻約佢出嚟當面質問, Michael唔想醜事揚出去,所以答應退還十萬俾森美,之後 Michael無再做森美嘅節目。」

呃 EO2經理人


Michael叫森美落疊注資的火鍋店「東來居」, Michael(林澄光)是當中佔最少股份的一個,只得 5%。

至於觸發森美縮沙,原來與 EO2經理人文狄成為騙神受害者有關。知情者續說:「兩年前澳門有間叫囍館火鍋店開張, Michael同文狄講佢有份,叫對方夾錢一齊做股東,文狄夾五萬,落疊之後,兩年嚟生意係賺定蝕都無交代,又唔覆文狄電話。有次文狄撞到囍館班大股東,細問下先知 Michael由始至終只係夾咗兩萬蚊咁少,班股東仲踢爆 Michael幫佢哋入貨買牛肉都從中食價,諗住相識一場先無追究。」

森美:叫佢退番錢俾我

撕破少年食神真面目後,本週一(十二月十三日)森美在記者求證下承認此事,他說:「雖然夾錢之後一路都話生意未回本,但我都好信佢。直至聽到關於佢之前呃錢傳聞,我咪同佢講:『為表示你清白,不如退番晒啲錢俾我。』咁佢又好爽快答應,將十萬蚊俾番我!」記者問森美信唔信 Michael呃錢傳聞?他答得巧妙:「總之佢肯退番錢俾我就算,唔理佢係咪呃人錢!」

文狄:幾萬蚊睇清人格


跟 Michael相識超過五年的 EO2經理人文狄(紅圈者)比森美還早陷入食神圈套。而 EO2的 Eddie(黃衫者),更公然指他是高級古惑仔。(《蘋果日報》圖片)

至於 EO2經理人文狄,承認被 Michael呃錢,且不屑的說:「蠢咗一次唔想再蠢第二次,嗰幾萬蚊當睇清楚一個人嘅人格。」
Michael臭名遠播,與他曾是好友的 EO2成員 Eddie,更加一提 Michael就扯火:「我有聽過佢呃人錢嘅事,因為人哋有單有據無屈佢。我只可以講佢係高級古惑仔,把口呃得吓人。睇見佢做節目就火滾,佢介紹白田邨嗰間茶餐廳,土瓜灣食雲吞,話自己由細食到大,查實嗰啲係我哋班 friend幾年前帶佢去食咋嘛!(有無聽過佢四圍唱食咗高海寧?)點止呀,佢唱過好多個啦!不過唔方便講係邊個!」

否認錢銀瓜葛


認識 Michael的李思蓓,亦公開寸他:「佢講嘅嘢好多都同事實不相符!(你有冇俾佢唱過?)唔係我,不過佢若然驚覺自己有妄想症就請揚聲,我會介紹醫生俾佢。」(《蘋果日報》圖片)

善於辭令嘅 Michael起初否認與森美的錢銀瓜葛:「我同森美係好兄弟,無發生錢銀問題,大家合作無唔開心。(森美都話要求你退番十萬俾佢喎!)森美咁講咩?我係退番錢俾佢,仲係現金咁俾!(點解要退?)佢話要用錢,想攞番啲錢周轉,咁咪俾番佢先。」明顯跟森美說法有出入!至於 EO2經理人文狄的瓜葛,他以四兩撥千斤應付:「謠言啫,我俾番佢啦!所有人都收番晒啲錢!(點解成日同朋友夾錢做生意,最後退錢收場?)吓……我開門做生意,總之對得住天地良心。」
至於有傳他對高海寧「完唱」, Michael同樣否認:「呢啲係花邊新聞,我邊有咁講!」而高海寧對 Michael完唱嘅傳聞,她反應愕然:「吓,即係咩?呢啲唔係事實,我唔信佢咁講!」

36歲認少年

230磅的林澄光,年約 36歲,屋邨長大,讀陳瑞祺喇沙中學,自稱畢業後接手父親的工程公司。少爺仔要到地盤日曬雨淋,始終捱唔慣,於是轉做光岡日本車代理。鍾意親自揸車安排傳媒拍宣傳照,因而結識唔少圈中人包括森美、王菀之等。 01年開始在報紙雜誌寫飲食稿,同時亦拍住森美於 903節目《公子會》中開咪,任嘉賓主持講飲講食,知名度大升。中年肥仔靠把口變成「少年食神」,今年仲「升呢」在無綫擔正飲食節目《為食一條街》,日日揸靚車載靚女周圍歎好嘢,擺出一副識飲識食姿態。


(《蘋果日報》圖片)



他有份投資的另一間位於澳門的火鍋店,有傳他曾因幫店鋪入貨買牛肉被發現食價,一度引起其他股東不滿。(《蘋果日報》圖片)

熱門文章

 
8 の 玩物