2010年12月7日

2011 o靚模新人王 馬瑙全裸跑出

2010年12月7日



2011 o靚模新人王 馬瑙全裸跑出
Face
2010 年 12 月 7 日

女神接班

警鐘胸Jessica C.話要升呢殺入荷里活,唔好以為混血女神後繼無人,好彩其中國、巴西混血師妹馬瑙(Kate),最近空降香港接棒做新一代性感女神。剛剛20歲、擁有34D導彈身材的馬瑙、來港唔夠兩個月已密密接job,除擔正演出的KFC燒雞廣告電視日夜播外,最激更係上月袋50萬、以全裸姿態處女出任美容中心代言人。剝光豬一鋪晒冷,一班香港o靚模真係要睇餸食飯啦! 

Profile

年齡:20歲
三圍:34D/23/36
身高:5呎7吋半
國籍:巴西

巴西出世、爸爸係中國人,媽媽係巴西人的馬瑙,因輪廓標致又上鏡,14歲已被日本星探睇中,空運到日本模特兒公司Satoru,與同樣係mix嘅Jessica C.做同門師姐妹。

有讚有踩

全裸唔清場


05年已進軍日本做外勞,但馬瑙因多擔任女性雜誌的美容或時裝示範的紙上模,一直彈唔起,好彩今年終於被日本通王友良及model公司Jamcast睇中,夾份引薦她來港發展。
馬瑙勝在個樣鬼鬼哋兼五官標致,最煞食係34D魔鬼身材唔怕露,難怪10月中攻港搵食後,即被「Collagen+」醫學激光護理中心中,出任新廣告代言人。雖然要全裸上陣,但馬瑙自爆當眾剝衫唔尷尬:「拍攝時係有男工作人員在場,但就冇要求清場,因為班工作人員好照顧我感受,成日同我傾偈,所以剝得好舒服。」據稱事後廣告商大讚馬瑙好專業,還增多5百萬宣傳費,誓要打造她成為新一代性感女神。

笑港模扮o架妹

身為90後,馬瑙性格其實勁爽直兼貪玩,影相期間發現影樓有一塊滑板,她即刻飛撲去要踩番轉。樣靚身材好兼易話為,令馬瑙搶走唔少港模飯碗。口直心快的馬瑙更笑港模,既冇身材又冇個人風格,「香港好多模特兒都模仿日模,冇晒個人風格,我嘅形象可以kawaii(可愛),又可高貴。加上身材比起好多港模優勝,最重要係有青春。」大敵當前,本地o靚模真係要諗計搶食喎。

A貨紀香:側田買飯畀我食

馬瑙攻港彈起,近排狂吸o架模的王友良,上月再引入貌似藤原紀香、曾擔任日本OL時裝雜誌《Can Cam》專屬模的小水彩來港發展。
27歲的小水彩,曾於日本拍過唔少廣告,但來港後多孖住王友良出騷亮相,雖暫時未有競爭力同港模開戰,但上圍亦有33C的她最近已被側田睇中邀拍新歌〈Saranghae〉(韓語我愛你)MV,佢仲爆側田對佢勁殷勤。「佢好gentleman,拍MV嗰日買飯盒畀我食。我覺得日模擺甫士同包裝都好過香港model,我家都積極出騷增加知名度。」


馬瑙擁有導彈身材已夠煞食,加上一對43吋長腿,唔只恨死班港女,亦令唔少港男流口水。



自讚形象多元化嘅馬瑙,影相當日自動波谷胸不特止,仲自備眼鏡做道具,好識表現自己。



提到同門師姐Jessica C.,馬瑙就讚不絕口:「Jessica人靚身材好,最緊要性格友善,好欣賞佢!」



對於o靚模女神周秀娜,馬瑙就直言:「唔知點解佢會紅。講身材,我都勁過佢啦!但佩服佢好勤力。」



香港狂吸金 全裸破冰
攻港馬瑙已剝清光玩破冰,為Collagen+拍平面廣告,挑戰一眾o靚模。



KFC啜指
新一輯KFC狂野香燒雞電視廣告中,雖然性感欠奉,但就不斷啜手指,好鬼誘人。



紙上模
攻日5年的馬瑙多做雜誌模,經常幫日本OL雜誌《MAQUIA》示範化妝。



日本做奀模 靠邊站
今年,馬瑙(左)就同新黑船Cica(右二)一齊拍Suntory維他命水廣告,不過Cica先係主角,馬瑙一直靠邊站。


經王友良搭路,上月初馬瑙即為時裝飾物品牌ans行騷。《蘋果日報》圖片




今年小水彩亦被Wacoal旗下的《PARFAGE》邀請做內衣模。



最近小水彩(右)就孖住馬瑙(中)及松岡李那以「良女郎」姿態,出席王友良新聞嘅「Razzle Berry」乳酪店開幕禮造勢。



個朵叫「翻版紀香」嘅小水彩自豪話:「我細細個已經好多人話我似紀香,佢係我偶像,似佢梗係開心啦!」

熱門文章

 
8 の 玩物