2010年12月28日

【轉】戴 3 個 bra 加 6 個墊 囧探激凸 OL:咀八両金都得(有片︰囧探假 G奶倫紫玄!)

2010年12月28日



戴 3 個 bra 加 6 個墊 囧探激凸 OL:咀八両金都得
Face
2010年12月29日


倫紫玄
為本刊拍照時,倫紫玄以真身 32B上圍加 38吋長腿,冇激凸,硬 sell均勻身材。

《囧探查過界》有宅男女神鍾嘉欣 chok樣扮 o靚模,又有華姐冠軍朱璇係咁放電,不過以王喜搭鍾嘉欣做賣點?零幻想!收視平均 28點,最高 31點,算係超額完成!
主角唔爭氣,配角就易突圍,喺劇中做石修秘書、 08年落選港姐倫紫玄,雖然對白得幾句,但激凸胸火速招兵。迫爆效果原來靠食腦,難得有人注意,只要有機會,佢話:「咀八両金都得!」

互動片段

喺《囧》劇做石修性感秘書嘅倫紫玄( Nadia),為 08年落選港姐,雖然對白少,不過造型取勝,疑似 G奶巨胸同長腿,加上日本 AV式四眼 OL造型,啱晒宅男口味,成功被高登仔留意。喺劇中身材迫爆,但原來裝假狗,佢話:「戲入面我要激凸,服裝部就畀咗一 set wonder bra我戴,係 3個大 bra連埋,然後我再喺裏面每邊加 3個墊,先有 G奶效果咋!本身我對腳都係得 38吋咋。」


《囧》劇收視麻麻,好在仲有靚女做話題,倫紫玄(左)喺劇中成日着住迫爆恤衫又 sell腿,閒角但都有高登仔留意,可以「凸」圍而出。




月薪一千

24歲倫紫玄港姐出身,同屆有 hea后張舒雅、高海寧、馬賽,當年因為唔想做國泰空姐參選港姐,自言參選時同張舒雅一樣 hea,佢話:「參選嗰陣我同張舒雅最 hea,成日都問幾時收工!之後冇嘢做,咪入無綫做一騷藝員囉,雖然收入真係唔多,試過糧單得一千蚊,但原來做茄喱啡做得好,都有人睇到,經 PA讚好之後再被《囧》劇監製羅永賢搵我做呢個角色!」
難得有人留意,倫紫玄由 hea變積極,當日為本刊影相時,超搏晒性感,對攝影師要求亦冇托手踭,佢話:「我樣唔係特別靚,身材又唔係正,我諗我勝在夠搏囉,其實陳法拉身材同我差唔多,當然佢正好多啦,但佢都好性感咁搏先去到家呢個位!我會比佢更搏!」為有演出機會,倫紫玄幾閒角色如路人甲、乙、丙都做,佢話:「拍《談情說案》我要同蔡淇浚濕住激吻,雖然最後出街連個樣都睇唔到,不過只要有機會,你叫我咀八両金都得!」


華裔小姐出身、出道 5年嘅陳法拉,過往曾有不少性感演出才奠定今日花旦地位,播緊嘅《誘情轉駁》,法拉繼續唔錫身擘髀跳鋼管舞。



08年參選, 5呎 6吋高嘅倫紫玄(左)拍埋同屆九頭身嘅張舒雅(中)和大咪港姐高海寧(右)身邊,明顯蝕底。



身材樣貌唔突出,惟有靠搏,毛毛外衣裏面,倫紫玄僅以 nude bra遮胸,仲以 bikini褲打底,露出白滑 pat pat。



咁益我!設計對白

熱門文章

 
8 の 玩物