2010年10月9日

【轉】勁搶港模 Job 蜜桃胸松岡賣口乖:港仔溫柔啲 ﹝有片︰松岡李那拒學周秀娜拍性感照!﹞

2010年10月9日



勁搶港模 Job 蜜桃胸松岡賣口乖:港仔溫柔啲
忽然一週
2010年10月08日


最近中日關係因釣魚台事件勢成水火,日本人見到中國人喊打喊殺,而港人就罷去最愛嘅日本,連經常到日本搵食嘅 Angelababy都話暫時唔去日本住。
香港女神對日本避之則吉,但由日本來港搶名模飯碗、擁 33C並自封蜜桃胸嘅日模松岡李那( Linah)就唔怕人身安全,繼續密密接 job。
松岡自言來港 3個月已勁賺 60萬,但為保飯碗,佢就賣口乖冧港人:「我好鍾意香港,呢度啲男仔都溫柔啲!」



33C蜜桃胸
天生一副好身材嘅松岡, 5呎 7吋高,加埋 33C蜜桃胸,恨死唔少港女。

現年 23歲的日模松岡李那,來港只有 3個月,上月她與 Jessica C.出席活動時自封 momo胸(蜜桃胸)而為人熟悉,加上近排日播夜播的麥當勞廣告,令她人氣更盛,成為港模頭號勁敵!

來港搵真銀

家境貧窮的松岡 16歲已在酒廊賣唱,之後簽約日本環球唱片公司加入女子組合,可惜 1年貨仔即宣告解散,其後一直當模特兒,收入不多。去年她認識日本通王友良後決定來港博一鋪。松岡表示來港發展全為賺錢,「屋企唔算有錢,以前讀書都要自己賺學費,依家更加要養自己,仲想俾錢屋企人,等佢哋生活得好啲!」
松岡為改善家人生活來港打工,相比起自稱賺錢買花戴的日模椋名凜更得人憐愛。「我絕對唔係博同情,只係想盡我努力得人認同。離鄉別井工作係辛苦啲,不過呢度會有更多機會。依家身份係模特兒,不過我想行潮流路線,亦相信同 o靚模有一定分別。我學緊廣東話同國語,希望可以嘗試唱歌同演戲。」

日本仔大男人

適逢釣魚台事件,在港生活了 3個月的松岡話未驚過:「日本朋友都有打電話問我近況,佢哋都擔心我。但我覺得香港係個好安全嘅地方,香港人都對我好好,我完全唔驚。」松岡坦言大部分時間都在工作,甚少出街,所以並冇拍拖,不過她勁賣口乖,大讚港仔比日本仔溫柔。「我覺得日本男仔同香港男仔有分別,日本人好大男人,着重輩份。香港男仔溫柔啲,細心同浪漫啲。喺日本情人節係女仔送禮俾男仔,香港就掉番轉,所以我好想同港仔拍拖!」
松岡早前一口氣接下多個名牌廣告,又密密出席活動,因此 3個月勁賺 60萬。但她坦言害怕中日爭拗影響接 job量,「可以拍到香港大品牌廣告真係好開心。希望唔好受釣魚台事件影響,繼續有唔同嘅廣告商搵我啦!」

3個月狂賺 60萬

來港將 3個月的松岡,原來已密密接 job密密賺,睇嚟松岡嘅吸金力已經逐漸逼近港模!

出席商場活動約 20個共 15萬
廣告 5個(包括麥當勞、馬會、啤酒節、化妝品及名牌二手店)共 45萬
賺 60萬


松岡 7月時為蘭桂坊啤酒節拍廣告,大着三點式,非常惹火。



麥當勞廣告近排日播夜播,雖然松岡(左)出鏡率少過個包,但已經夠晒搶眼。



7月松岡出席啤酒節活動,拍住林莉雖然輸身高,不過真材實料 33C絕對有睇頭!《蘋果日報》圖片



松岡 9月初拍住 Jessica C.出席活動,當日仲自封 momo蜜桃胸,搶晒鏡!《蘋果日報》圖片

o架妹難紅

過往 o架妹來港發展,成績只屬一般,好似樋口明日嘉同椋名凜,前者喺香港娛樂圈闖咗十幾年,發展平平。後者雖然肯搏肯性感,但是非多唔討好。唔知松岡會唔會打破呢個宿命?

樋口明日嘉紙上明星

今年 34歲的樋口明日嘉, 96年在東京贏得第一屆《 CM美少女大賽》大獎後,在日本拍過廣告同出唱片,再俾蔡瀾睇中隻身赴港發展,可惜樋口來港後星運平平。令觀眾較有印象的除了與成龍傳緋聞外,就只有 04年一個豐胸廣告,以唔鹹唔淡廣東話講出經典對白「我要丟晒啲舊 bra」。近年樋口出鏡率非常低,只間中出席公開活動。



《蘋果日報》圖片

椋名凜是非多

08年由日本到港發展的椋名凜( Rin),擁有 35E驕人身段,喜歡賣弄身材,有「日本版 Paris Hilton」之稱。一心來港做模特兒的椋名凜,被踢爆在日本曾拍 AV及全裸寫真。為求出位,她曾自爆港男黃長發以短訊追求她,又與周秀娜傳不和,即使是非新聞不絕,但工作仍然不多。


熱門文章

 
8 の 玩物