2010年10月6日

【轉】14 歲整容 哈囉喂魔女全身假嘢 ﹝有片︰直擊哈囉喂魔女!!﹞

2010年10月6日



14歲整容 哈囉喂魔女全身假嘢
Face
2010年10月06日


Enjel話自己嘅 34C方形胸就係僭建:「爸爸開頭都好反對,不過我性格好固執,之後就由佢幫我決定,隆入凝膠喺胸部,我哋都好滿意個結果。」

一年一度哈囉喂,海洋公園新廣告又變城中熱話,皆因廣告中魔女又唱又跳好養眼,「龍婆」羅蘭姐都俾佢搶晒鏡。
個個留名話等睇女主角鬼后真面目,查實索魔女叫蔡恩真嚟自韓國,索樣執過唔算爆,最爆係佢老豆就係整容醫生,蔡恩真( Enjel) 14歲開始整到家 28歲,眼、鼻、胸長執長有,冇樣係真。
雖然 34C都係流嘢,不過齋睇夠過癮咪得囉!


踏入十周年,海洋公園哈囉喂新廣告標榜係十年最高成本最強陣容,不過除咗壓軸過鏡嘅影后羅蘭姐,女主角竟然唔益自己友,由韓妹蔡恩真演出。雖然個妝又厚又誇,都難逃討論區宅男法眼,個個讚樣靚身材正,跪求起底咁話。

超晒齡

其實韓語拼音叫 Enjel嘅蔡恩真, 17歲就喺韓國出道,與兩女組成女子組合 CLEO,出過四張唱片。 07年以獨立姿態再出個人專輯,今年由香港經理人公司吹雞來港發展,不過唔係拍戲又唔係唱歌,而係做 model:「我覺得香港 model中,周秀娜好性感, Jessica C.睇唔出警鐘胸喎!不過我就唔想同佢哋比,始終年齡差好遠!」


Enjel承認現時有個拍拖多年的台灣中韓混血兒男友(中),因為男友關係, Enjel在台灣有徐若瑄、房祖名等不少圈中朋友。



一早認咗加過工,年中 Enjel在活動遇上被質疑後天發育的 36E趙碩之,邊對係真咪要考大家眼光。《蘋果日報》圖片

從小執

28歲至喺香港起步未算激,蔡恩真更大膽係承認自己整容隆過胸,仲要第一次手術喺 14歲:「爸爸係整容醫生,不過我嘅手術就唔係佢經手,佢問清楚我意見,然後再介紹有信心嘅同行畀我。整容喺韓國好普遍,好多女仔十幾歲未發育就整定添!既然做手術會令自己有自信,我覺得應該要做囉!」但問到她邊度整過時,蔡恩真說:「認咗就夠嘞,唔想講太多,始終香港人比較保守。」
一聽講話俾港男封做女神,魔女好識做:「其實我都好鍾意香港男仔,比韓國男仔細心體貼錫女朋友囉,我希望第時個老公都係港男嚟 o架!」唔知邊位電車仔有幸試到假嘢呢?


死樣熱
哈囉喂廣告現時每晚熱播,唔少網友都話一開波就係棺材蓋打開、 Enjel嘅流血死樣好不安,不過都有人話佢個死樣算靚。



跳鬼舞
歌星出身嘅 Enjel話跳舞唱歌冇難度,鬼后頭飾最攞命:「拍完十幾個鐘,膊頭好痛!呢個係我一世人戴過最重嘅頭飾,不過好靚好特別!」



娘爆組合
17歲出道嘅 Enjel做過女子組合 CLEO成員,又出過個人唱片,不過發展麻麻:「今次喺香港同內地發展如果唔太好,我已經計劃過會轉行開 cafe。」




99厚粉
現年 28歲嘅 Enjel樣貌與 10年前已經兩個樣,不過早於 14歲進行第一個割雙眼皮廣告, Enjel嘅真實樣貌已經無法考究。



10清純
姓名:蔡恩真( Enjel)
年齡: 28歲
出生日期: 1982年 3月 8日
身高: 5呎 7吋
體重: 106磅
三圍: 34C(隆胸後由 A變 C)、 24、 34

創意有限

海洋公園哈囉喂十年慶,園方發大嚟搞,大手筆投資 8位數字宣傳,製作特輯更自吹集合全港最勁創意團體鐵三角導演 Jacky Lee、音樂總監伍樂城及舞蹈總監 Sunny Wong打造廣告。不過就有網友踩首主題曲旋律同畫面都以足美國歌手 Ke$ha歌曲〈 Take it Off〉,導演 Jacky回應:「首歌係伍樂城全新作,咁樣指控就唔太公平囉! dance beat係咁,咁都話係抄,咁 Lady Gaga咪又係首首歌都差唔多!」咁又講得有道理嘅!




導演 Jacky︰指控唔公平(真實對白)



Ke$ha原版〈 Take it Off〉

熱門文章

 
8 の 玩物