2010年10月27日

【轉】池邊曬彈頭 寸嘴芭比:呢啲叫無厘頭革命 ﹝有片︰池邊飛釘 & 大鬧屯門﹞

2010年10月27日



池邊曬彈頭 寸嘴芭比:呢啲叫無厘頭革命
2010年10月27日
Face




健身室飛點
寸嘴芭比於住所健身室真空做運動,鬆身衫低已經失守,同場 gym友應該流緊鼻血。

曾面試港姐被叮的寸嘴芭比(廖祉甯), 25歲女忽然又轉戰亞姐誓入娛樂圈,不過 Barbie選亞姐卻又好有性格,竟然五度甩底宣傳活動,邊個夠佢大膽?
本刊早前更發現奇人 Barbie喺屯門新居會所泳池三點式豪曬 E奶,健身房真空起釘,事後仲無厘頭攞出火機話:「我心中有火……呢啲叫無厘頭革命!」女版金句黎明,你做硬啦!

互動片段




終於蒲頭
週日( 24日) Barbie終於現身亞姐宣傳,對於腳上瘀痕佢冇正面回應,但神化亂噏說:「我去睇跌打,最近好似突然間有啲 lucky,屋企人話我係時候會紅,打跛對腳都唔使驚。」

參選港姐已係風頭躉嘅寸嘴芭比,外貌夠索兼次次有話題,轉戰亞姐亦同記者開火見報,即使多次缺席宣傳,亞視仍力撐話佢因為接咗騷撞期唔推得先缺席,擺明要靠 Barbie姐谷宣傳。

真空起釘

以為寸嘴芭比做宣傳先出位,原來私下更加激。原居天后私人樓最近已搬至屯門浪濤灣,連日來於屋苑會所出沒,喺泳池邊三點式曬 E奶都算,估唔到臨走時竟公然在戶外解開泳衣帶換衫, 33E奶春光乍洩,仍然好自然。自知亞姐大熱,芭比當然要 keep fit啲,佢曬完太陽即入健身室真空狂拉划艇機,身穿鬆身 T恤的 Barbie唔小心再露點。



泳池露出
雖然寸嘴芭比小心翼翼着回連身裙準備離開,但話晒有 E奶,得塊泳衣布仔點包得住?之後佢話嗰日陰天,所以唔會曬黑,亞視唔會鬧嘅!




擺上枱面
唔知係咪想有健康膚色參選亞姐,連日見寸嘴芭比去會所泳池邊水着曬太陽,相當養眼,佢回應說:「其實得我咁厚面皮,所以影我好,見到其他朋友,唔好騷擾佢哋!」




畫畫天分
原來 Barbie畫畫甚有天分,見佢曬得悶悶哋攞出畫簿畫幾筆,已經畫出有紋有路嘅圖案,亞姐選唔到,可以諗吓做設計喎。




粉紅 T-back
除咗真空,記者更發現寸嘴芭比做運動時着住粉紅色 T-back,同件 T恤襯晒色!

金句難明

記者事後問佢係咪為亞姐備戰狂操,佢竟亂噏話:「鼻戰? War of nose,多謝!」超級九唔搭八。
F:《 FACE》 廖:寸嘴芭比
F:你點解又再去亞姐宣傳嘅?
廖:因為我去咗另一個思維,我靈魂喺外星嚟、肉身喺地球,救我呀師兄(記者)!」
F:點解你講嘢咁九唔搭八?
廖:呢啲叫無厘頭革命!我想啲人開心啲,個個有壓力。
F:你男友做咩生意?
廖:火機生意(隨即於背囊攞出打火機),我要提自己要燃亮別人,心中有火即係做事有熱誠有衝勁,而且一撻即着!」電車仔睇完啲相仲有火呀, Barbie姐!



係地球租畀我。我靈魂係外星嚟!(真實對白)
再學劉華︰問寸嘴芭比係咪與男友同居屯門,佢就話:「係地球租畀我嘅。」答完仲學足劉華被問到太太朱麗倩時用手揞住話唔答。




我要燃亮別人!心中有火即係做事有熱誠!(真實對白)
神化火機︰唔食煙嘅寸嘴芭比竟然隨身帶住火機,一時又話因為男友做火機生意、一時又話要提醒自己要燃亮別人,好神化。




搬竇
7月︰ Barbie由天后單幢樓搬到屯門私人屋苑,雖然遠咗,但勝在有會所及泳池。




10月

出位靠寸



係咪唔簽(無綫)冇得選先?
o殊!乖就唔好影,乖就唔好問!
我唔係驕傲係少少自戀,至少差 3線!

本來廖祉甯靚靚女,係今年 5月港姐面試大熱,但當記者問佢叫咩名時,佢竟一句:「我贏咗冠軍先話你知!」而被起朵「寸嘴芭比」,除咗靠寸出名,仲俾人喺婚姻登記處搵到佢同會計師男友 Chen Min排期結婚通知紀錄,阿囡,想喺娛樂圈發展,人緣好緊要 o架!

熱門文章

 
8 の 玩物