2010年12月28日

【轉】H 奶襲港!!瑤瑤師妹豪語失豬!!

2010年12月28日



H奶襲港 瑤瑤師妹豪語失豬
Face
2010年12月29日


騙了我的初夜!(真實對白)
港女個個想豐胸,但 34H小羽反而嫌棄大咪,原來小羽身材豐滿經常惹人博懵:「小時候常常被撞胸,很討厭!買的衣服又不合穿,全部都要拿去改。」

港女貪慕虛榮又難頂,港仔北上尋溫柔已經令港女唔值租,最慘仲要面對巨乳兼嗲爆的台妹夾擊。
來自台灣年僅 20歲的小羽(鄭羽家)上週五( 24日)便以性感 cosplay造型現身《亞洲遊戲展》,號稱 34H身材引盡全場宅男圍觀爆奶奇景,同場陀地代表 DaDa(陳靜)輸新鮮感。
其後小羽接受本刊訪問時,更晒命自稱胸大買唔到內衣,又自爆 17歲便被靚仔男友呃初夜:「我早就不是處女,全部帥哥都是騙人的!」
原來感情受騙,難怪家陣剝得咁盡啦!
年僅 20歲、就讀台灣高雄設計學院的鄭羽家(小羽),一向係台灣電玩展主膽,憑 34H爆乳身材加上唔怕剝,上週五( 24日)出席《亞洲遊戲展》時,更加吸引成班電車男瘋狂出動圍影,加上小羽有求必應,間中講兩句台式超嗲:「謝謝噢!」連同場陀地 DaDa(陳靜)都甘拜下風。

胸贏陀地

平安夜( 24日)跟陀地 DaDa同場,小羽一件中空衣已經夠殺,最慘 DaDa條胃腩下墮要用條腰帶束實(小圖)。對手失手,小羽輕易 K.O.。




小羽吸引過百龍友圍觀喪影,仲有宅男擒梯喪,認真誇張!

靚仔呃豬

有身材又順得人,以為佢一定大把仔排隊溝,點知小羽話自己家單身之餘,兩年前更試過遭台灣帥哥呃處:「以前男友雖然很帥,但他外面竟有 5個女朋友,還騙了我的初夜。所以我不要帥哥,他們都愛騙人,不是好人!」
講開揀男友,小羽續說:「我要的是對我專一、可以跟我溝通的人,我對外形沒要求,比我高就 ok!但一定不可以是帥哥,因為全部帥哥都會騙人!」

薄背巨咪

記者親自同小羽度胸圍, 34H仲要 3吋半薄背絕對真材實料,小羽話全靠以前阿媽日日迫飲木瓜奶喎。



咪夾電話


遊戲展當日小羽將電話夾喺事業線,學足巴拉圭波神列基美,開工都要電話跟身,小羽就解釋:「我習慣把電話帶在身上,但開工時不會接聽的。」咁究竟帶喺身做乜呢?

嫌棄胸大

小羽揀男友難,原來 34H巨乳搞到佢買內衣都有困難,小羽說:「不論我在台灣或者香港都買不到胸圍,就算去 H&M等買外國尺碼衣服的地方,也買不到胸圍,真的很煩人。」堅大胸又晒命嫌棄,難為其他女要搏命加墊裝假狗或隆胸呀陰功!

黑帶二段


除咗讀設計,小羽原來仲係胎拳道黑帶高手:「我自小就陪弟弟學拳,現在都考到兩段了!」大家遠睇好啦,埋身做傻事小心頸都斷!

台模三級制

台灣出名多模,而且種類豐富,唔似香港得天橋模同 o靚模咁悶,以殿堂級名模林志玲為例,一場騷起碼穩袋 4萬蚊港幣,對比剝到盡嘅小羽同另一脫模劉伊心,都係得幾千蚊港幣,幾時都話搵皮肉錢有血又有汗。
殿堂級
代表:林志玲、白歆惠
騷價: 4- 5萬
主要工作:行天橋騷、剪綵嘉賓、品牌代言等。



二級
代表:郭書瑤、李毓芬、豆花妹
騷價: 2- 3萬
主要工作:品牌活動、商場騷、陪襯名模。




最近陀地雷凱欣(右)赴台拍住劉伊心做車展,原來都係襯托奀模。台灣《蘋果日報》圖片

三級
代表:大元、劉伊心、小羽
騷價: 8千- 1萬
主要工作:遊戲展 game girl、車展模,主要靠剝。

熱門文章

 
8 の 玩物