2009年9月17日

2009年9月17日



前晚同 friend 係 QQ 吹水講香港 d 樓好貴(其實都係講3萬蚊1呎既 名鑄 ), 佢話廣州都係...

今日睇 CK 人在中環 個 blog, 講 老夫少妻, 將女人選結婚對象比喻買樓, 以下就係佢既內文其中一段...

聽過唔少女性朋友話,香港地後生既男仔太過幼稚,太過唔識照顧人,個人能力又低。要揀做終生伴侶,揀唔落手。於是乎佢地尋尋覓覓,搵到一個心智成熟又懂得照顧另一半,又有經濟基礎既男人可以付託終生,唯一既缺點係…老囉。(如果呢個係缺點的話)

香港地後生既男仔係咪真係咁差?我唔敢講,不過我諗,後生仔未經啄磨,事業上既成就亦未有咁快成形,要響一眾年青而又未婚既男仔當中,揀中一粒明日之星俾自己,風險太大掛。於是女仕們把心一橫,索性揀一個以經見到「結果」既現成男人做伴侶,風險會變得細一d?情況好似買樓咁,買樓花唔穩陣,所以寧願買「二手」現樓,樓齡舊就舊d,但勝在有板睇,夠安全感?


咁睇緊呢篇文既你, 到底係咩樓 or 揀左咩樓? 樓花? under construction? 二手樓? 短樁樓? 定係爛尾樓?
至於我? 我諗我係...連圖則都未有...

熱門文章

 
8 の 玩物