2010年6月25日

【轉貼】驚嚇DUP骨實錄 18+

2010年6月25日



【轉貼】驚嚇DUP骨實錄 18+

尋日下午三點幾,車住條大陸客經過旺角。佢無啦啦話我知有擋野幾好系砵蘭某大廈三樓,耍我陪佢去DUP骨全套試下,我心諗事旦啦,橫掂得閒,去DUP番粒零都OK丫,又睇下砵蘭D料有幾高水準啦。咁咪拿拿淋掉頭停低架車系家樂商場然後行過去囉。

上到去一路除衫準備沖涼,個條出黎招呼我地既靚仔就一路(盧海鵬)咁望燃實我除,直情點燃左穴咁硬燃晒呔,我終於忍無可忍,兜口兜面喝佢︰『你啤燃夠未呀?』 跟住條友先至眼神呆濟,粒聲唔出好似條喪屍咁轉身行開,不知幾燃恐佈。

跟住入去沖涼啦, 沖左都冇三十秒,突然間一個類似果度老細既中坑物体,竟然帶住兩個裝修佬入黎睇裝修,一陣又話要拆牆,一陣又話要起燃番鳳牆,總之九唔答八,長編大論,鬼殺咁糟…我心諗我又由鳩你…
跟手有其中一個裝修佬,唔知系邊度潛燃左電鑽出黎,真係鑽起上黎,搞到沙塵滾滾。轟轟轟轟… 鬼咁熱鬧,鑽鑽下仲鑽到到我果格,個老細仲好意思叫我去後面果格再沖過。我好燃滾想發老脾但係又覺得好燃好笑,再加上個老細又SORRY 前SORRY後鬼咁好笑容,仲走去後面果格開燃埋水比我過去,真係發唔燃出,我心諗我又忍鳩下你,去後面果格沖埋佢算燃數。點知系我搽燃緊皂都未沖水,個裝修佬又鑽燃到埋黎, 叫我再過多格沖,激燃到我差D開佢拖,跟住過老細又好燃敏捷咁彈過黎,笑容滿面兼起勢講SORRY咁幫我過隔離果格開水,我實在忍無可忍咁同佢講︰『呀老細下嘛,你呢度得六格沖涼我就試燃左三格,我個Friend都入左去DUP緊啦呀老細,我就涼都仲未沖得完呀,你到底想點呀老細!』個中坑老細就係咁得過SORRY,我見佢都冇燃第二句,咪惟有拿拿行過一格沖埋D皂囉!!點知條裝修佬會唔會又鑽過黎架…

終於平安無事沖埋個涼入去DUP骨,一開房門,莫講話條女個樣,裡面真係黑燃到到底有人冇人我都睇唔燃倒!!
淨係靠門外少少微弱燈光射入去,見到有一個細小既人影系黑暗既角落頭慢慢咁行緊出黎,你地試諗下果陣時果個FEEL係幾咁迷離,幾咁詭異。
各位,唔係講笑,我真係有D驚…………
就正當裡面條囡慢慢飄緊過黎,外面D微弱燈光就黎要照到佢個頭之際,出面條喪屍靚仔好燃似驚間房有核反應堆洩漏咁,竟然好燃快手咁失驚無神就砰燃埋左度門,四周圍當堂又黑燃番晒。
大佬呀,真係有幾趕都好啦,你起碼都比我睇燃倒張床系邊先砰門呀?黑蚊蚊我點睇燃倒??
唉… 我都唔燃知條靚仔急乜燃野。
吊….我黎DUP骨者,又唔燃係系賣核武,駛唔駛咁燃詭秘呀! ?
但係條女好燃好野喎,一字咁就行埋黎幫我除低件衫同帶我埋床,直頭好似帶燃左夜視鏡咁,呢下真係唔到你唔服,但係佢就一句野都唔講,咁我見妳咁冷漠,我咪又唔燃講野囉,我又唔係黎溝你?
嘩,我一上床灘好佢就自動波咁禽左上我背脊開始DUP,Dup得唔夠幾下,越黎越唔燃對路,都唔知佢系我背脊搞乜,又唔到位又冇力又冇勁,淨係騎燃住系我背脊好公式化咁起勢係咁搖,完全冇第二招,我都唔知佢搖乜燃野,佢又唔燃問野又唔燃講野喎
嘩…大佬…人造人牙?!而且仲完全冇乜想停既蹟象,我終於都忍唔燃住要同佢開口講第一句說話︰『姐姐呀!唔該可唔可以大力D按,唔好淨係得個搖字呀?』
佢就用好冷漠聲音答︰『…大力D…唔好搖……唔…』
丫吊,唔講由至可,一講仲仆x,力…就完全冇架啦,但係搖就搖得仲行燃過之前,搞到我好似坐燃住隻大飛著緊草返大陸咁,搖到我爭D想嘔。
喂…我今日既打擊己經夠大啦,唔好再甘啦… 但我心諗諗下,黎得呢D場都唔好咁多要求啦,再加上見佢又真係搖得鬼咁起勁,唉…就樓鳩妳把啦,我又見D氣氛咁沉寂,仲靜燃過停屍間,不如撩下佢講下佢溝通下啦…或者佢唔DUP得但係傾得呢…以下就係我同佢既對答…( 跓: 全部內容一字不減)

我︰『姐姐你點稱呼呀?』
囡︰『 17號 』
我︰『17號?…大鐵人呀?』
囡︰『唔係, 係17號』
我︰『 你有冇其他名呀? 』
囡︰『得17號炸 』
我︰『 你冇其他名既咩?』
囡︰『 冇呀.. 』
我︰『 咁你D Friend點叫你架?』
囡︰『17號 囉 』
我︰『 咁你個英文名叫咩講得掛? 』
囡︰『 SEVENTEEN 囉』
我︰『 …………………』 『呢個名邊個幫你改架? 』
囡︰『11號囉』
我︰『邊個11號呀? 』
囡︰『 未番 』
我 :『…丫…吊…………………………………』

講到呢度, 我已經真係再冇乜野想同佢講,亦都冇乜『可以』再同佢講, 誰不知條囡竟然夠膽死好意思撩番我講野播……………….

囡︰『咦…咁先生你點稱呼呀? 』
我︰『................. 28 』
囡︰『 28 ? 』
我︰『唔…28 』
囡︰『 乜野廿八呀…?』
我︰『 鐵人28』
囡︰『乜野鐵人28呀?』
我︰『 我咪鐵人28囉. 』
囡︰『…………………….』 『都唔知你講乜….』
我︰『 鐵人28囉…』
囡︰『………………』

講到呢度,我諗條女都真係覺得冇乜癮,就完全收燃晒聲,繼續好沉默咁系我後面搖落去…時光飛逝,都唔知佢搖左幾耐,佢突然間伏落我耳仔邊輕聲問我︰『你呢……你想要BODY定全套呀?』
佢一邊問就一邊己經擒緊落黎,好似想去準備定D乜咁,我心諗黎得呢D場,又冇理由齋DUP咁寡掛,我慢慢岳高頭向住佢半發晦氣咁話︰『嘩~ 唔好勞煩妳啦呀呀.大鐵人. …我要 BODY得啦!!嘩!』
條囡話︰『要 BODY牙!!OK啦!!』
我就順勢咁話 ︰『 梗係啦~~呀17號~!!(高八度,加小小走音),我入燃左黎咁耐連妳個樣都未見過呀呀呀17號, 一陣你真燃係大鐵人咁?樣我咪飽燃到中秋~~!!』 ( 跓 ︰ 出黎玩咁耐,我第一次會對住條囡囡講粗口 )
條囡見我講到咁, 就淨係『哦』左一聲就冇出聲,就係呢個時候,突然失驚無神火光一閃……條女竟然點著左個火機企系我面前,嚇燃我一跳,試問我又點估到, 系咁既環境下條女會無啦啦玩火機…
我即刻口震震咁問佢︰『妳做咩呀?』
囡︰『冇野…撻火囉…』
我︰『燒野食呀?』
囡︰『點立燭囉…』
我︰『做乜點立燭呀?滴立呀??』
囡︰『你話BODY嘛…咁公司送檀香香薰BODY架嘛……』
我︰『..? 咁燃高級??』
囡︰『都幾架…..呢個叫香薰自然療法BODY呀嘛…』
我︰『有幾撚自然呀..?』
囡︰『都幾啦…你試下咪知囉…』
我︰『頭先妳都夠燃晒自然啦,唔駛搞咁多野?』
囡︰『……….試下啦…檀香味喎…..公司送?…』
我︰『A…是但啦….』

條囡點左支立燭放系床頭, 跟手就用條純白色既床單企高封起個窗口,就開始除佢件背心,又伏番上黎我背脊度…又唔知搖乜燃,(淨係知好痕)…不過我今次都預燃左佢架啦…………到條囡搖得咁上下…我開口同佢講︰『好啦,夠啦夠啦,唔駛搖啦…下半場啦好帽…』
咁條女就落番黎叫我轉身,開始幫我打飛機啦….透過微弱既燭光,我終於可以第一次正面咁望清楚條囡個樣……
喂…咦…望落OK架喎……睇睇下…都仲要係好燃OK果隻添喎……
廿三.廿四歲左右…皮膚又白又滑,個樣眼大大,鼻高高,個咀半張半合,表情極純真,真係少有,唔錯,冇乜點打扮,但係反而仲勁有少女味,嬌小身形,但係身材就非常平均,身短而腳長,34C胸左右,條腰勁細勁軟…冷冷漠漠表情仲帶小小哀怨FEEL…再加埋D燭光映射系佢面上,直情就有D似 <小龍女> 既感覺…………
我一路望住佢幫我打飛機我就一邊起勢係咁摷係咁摷,係咁摷係咁摷…
我心諗….己經可以肯定左既係條女唔DUP得又唔傾得,但係擁有如此嬌人身材,天使樣貌,或者佢既強項係砌得呢…
好,博多你一鋪…就同妳黎個機械人大戰……
我二話不說,當機立斷咁就即刻同條囡講︰『姐姐!! !!轉全套!!』
條囡話聲(好)就去拎套,未幾就番入黎,開始幫我用口帶套吹蕭,佢吹得冇耐, 我個心己經涼左一大截,爭D喊撚左出黎……屌呀.佢連吹蕭都唔撚識……
但係我轉頭又諗….唔通…佢真係少女初下海…..新鮮海產任我嘗…???…咦……似喎…諗到呢度,又再點起我最後既一絲生存希望,我同佢講︰『唔駛吹啦!上黎啦!!』
佢(哦) 左一聲,就迅速咁擒左上黎扶正我個細佬向下一坐……入晒…..咦…..有D希望…好緊………
佢坐左上黎, 好自動波咁用力搖左八下..(冇多冇少…八下…),就突然問我︰『你…你要唔要…我訓低…你…坐起…坐起身呀?』
喂….要轉款喎…唔通真係初下海…頂唔順…嘩…好….我拿拿林坐起身伏起佢身上面,死命咁係咁插係咁插,等佢見識下我D男性雄風丫嘛,呢鑊仲唔撚有仇報仇,大鐵人17號你嘩………就系我正興高采例…瘋狂插左廿零下之際…我開始發覺有D唔妥…越插就越唔對路……『……咦……點解條女郁都唔撚郁既…?? 直情冇撚晒反應喎…屌…唔通條囡真係頂唔順,暈撚左唔係咁撚突破下嘩??』
我又插多兩下,見條囡真係己經完全冇撚晒反應…我立即完全停低左落黎,細細咁望住佢,只見佢雙目緊閉,嘴巴半張半合,呼吸若有似無,氣若柔絲…出氣多入氣小……我心諗唔撚係下嘩..呢鑊都算代表作囉, 邊有人出黎Dup骨DUP撚到我咁撚有創意,搞撚到條囡暈撚左架…咁而家點撚樣收科呀……唯有叫人入黎啦…唉…都唔知點解釋…一陣我話比人聽我乜都冇做過都唔知有冇人信…思想淨扎左好耐…就正當我要抽番條細佬出黎,出去嗌救世軍黎救命之際,條女好突然咁張燃大眼望住我……仲開口問?我一個問題……

條囡問︰『出左啦??』
我定撚左格起碼三至四秒先有反應識答︰『未』
囡︰『哦!!咁繼續囉!』
我︰『……………你冇野呀嘛女俠?』
囡︰『我 ??我冇野呀.. 我有咩呀?』
我︰『……………冇……冇野…我見妳頭先郁都唔郁…』
囡︰『哦咁!!咁…繼續囉!』
我︰『…??哦!』
我人都未回過神,只係下意識咁又繼續插起上黎, 跟住,條囡又合番埋眼. 張番大小小個口,冇動作…冇聲…冇呼吸…冇表情…冇反應…完全郁都唔郁………

眾兄弟,大家試諗下當時既環境,一個漆黑既小房間…掛系我後面一張純白色既床單,床頭點燃住微微既燭火,香薰傳出黎陣陣既檀香味,再加上一條咁樣樣既囡……….
我直情覺得,我十足十就似系一間殯儀館既靈堂裹面…吊緊條頭七都未過,仲暖暖地既女…嘩大佬,此情此景係幾咁恐怖片呀真係,喂…我做錯左D乜野, 要咁樣對我呀真係!!我陪個friend出黎DUP下邪骨者…唔駛真係咁邪下嘩…係…佢個樣的確係唔錯…但係真係死屍咁樣樣點吊呀…好彩, 男人有個好處,就係你叫我耐就話者……要快容乜易?我合埋眼,伏番落去拿淋係咁吉多幾廿下, 吱…吱…吱…吱…搞掂……我向後訓返低,抖返順條氣,條囡就拎條毛巾出黎幫我善後,正系抹抹下既時候,條囡突然開口問我……

囡︰『你..要唔要孖Q呀? 加百五炸喎?』
我︰『…唔好唔好…真係唔好….』
囡︰『 唔好呀…哦!!咁.. 試唔試下口爆丫….?』
我︰『??....唔駛啦唔駛啦,我夠皮啦,我己經好飽啦,真係唔駛啦…』
囡︰『仲有鐘剩喎……』
我︰『唔緊要啦,由佢啦,我出去沖涼啦,我要走架啦…我要返屋企啦…』
囡︰『唔試下玩其他野呀?』
我︰『我唔玩啦,我真係要返屋企啦…』
囡︰『有乜野你想試可以講個喎….』
我︰『….死屍我都試埋啦,仲冇D乜野我可以試呀….』
囡︰『咁有咩你想試架?』
我︰『真係冇呀…我想返屋企呀…好冇呀女俠?』
囡︰『哦!!咁是但你啦…咁你駛唔駛我…』

我未等佢講完,自己坐起身幽番條褲,件袍都唔著番,一推門就一支箭咁衝左出去,其間抽空回頭一望,只見條女己經吹息左支立燭,度門正慢慢咁關埋,條囡個身影慢慢咁又再次穩藏番系黑暗之中…………
我打左個冷震,都唔敢再擰番轉頭, 就直入休息室,我當時己經決定左三件事……

一,我會話晒比全世界聽,小龍女同死屍都係唔可以吊……
二,我今次會另外俾多一百蚊條女,唔係貼士,係帛金,買個安心……
三,等我個FRIEND出番黎之後,我會車佢去個水塘呀…湖呀咁,浸撚死佢個仆x含家剷……

熱門文章

 
8 の 玩物